Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekStředa, 3. ledna 2024, 12:43
Rok 2023 je u konce, takže je čas na bilancováním toho, co bylo, a plánováním toho, co bude. Jinak tomu není ani v případě největšího jihočeského nákupního centra. Jak se IGY daří? Co všechno se v roce 2023 povedlo, a jaké velké novinky nás čekají v příštích měsících? I na to odpovídala ředitelka centra Radka Rajnochová.
Na úvod se musím zeptat na zhodnocení uplynulého roku. Jaký byl pro IGY Centrum? Co všechno se povedlo, za co jste rádi?
Na začátek musím říct, že IGY Centru se velmi dařilo, za což vděčíme především našim zákazníkům. Soudíme to i podle toho, jaké poptávky k nám ze strany nejrůznějších velkých značek přicházejí.
Během roku jsme udělali spoustu práce, otvírali jsme nové jednotky, máme tady nový barber shop, obchody s dámskou módou, plánovací studio IKEA, což bylo úplně první regionální plánovací studio v republice. Otevřeli jsme také zmodernizovanou a rozšířenou prodejnu iWant, kterou pro nás navrhl přímo Apple, a také zrekonstruovanou dm drogerii se samoobslužnými pokladnami. Bylo toho mnoho a myslím, že už teď můžu prozradit, že to byl v podstatě začátek těch hezkých novinek, které k nám přijdou v letošním roce.
K novinkám se hned dostaneme. Ještě by ale určitě stálo za zmínku, že IGY Centrum není jen o obchodech. Mnoho lidí sem během roku zavítá určitě i kvůli zajímavému kulturnímu programu nebo o Vánocích i kvůli krásné vánoční výzdobě…
Ano, my se snažíme vystupovat i jako komunitní centrum, které podporuje různé místní organizace. S nimi jsme uspořádali akce a výstavy, z nichž ta největší byla na podporu Centra Arpida, které vloni oslavilo 30 let. Spolupracujeme ale i s Autis Centrem nebo Domácím hospicem Ledax.
Vánoční výzdoba je pro nás něco jako taková třešnička na dortu. Vždy se snažíme, aby výzdoba byla jiná, aby odvyprávěla nějaký příběh. Je pohádková, plná hvězd, na pasáži máme i Měsíc. Inspirací nám byla pohádka Princ a večernice.Tváří celé vánoční kampaně se stala jihočeská rodačka, operní pěvkyně Jana Šrejma Kačírková.
A jaké máte na výzdobu ohlasy? Předpokládám, že kladné…
Ano, myslím, že návštěvníkům se vánoční výzdoba dle reakcí opravdu líbí. Připravovali jsme ji v podstatě už od jara a je za tím velký kus práce.
Nebudeme už čtenáře dlouho napínat. Pojďme se vrhnout na ty novinky, které nás příští rok čekají…
Musím upřímně říct, že mám velkou radost z toho, že v příštím roce si z toho pomyslného „wishlistu“ našich zákazníků odškrtneme tři z pěti nejžádanějších značek.
A které to tedy budou?
Budou to značky z nejrůznějších segmentů. Tou první, která k nám přijde hned na jaře, je známá parfumerie Sephora, která nám tady na jihu Čech určitě chyběla. Další značka z TOP 5 nejžádanějších je ze segmentu dámské módy a v IGY se objeví už na jaře. A nezapomněli jsme ani na milovníky kávy, kteří si ji již brzy budou moci vychutnat z celosvětově známého kelímku.
Velmi intenzivní jednání pak probíhají ještě se značkami z oblasti elektroniky, ale to ještě nebudu prozrazovat.
My, jako IGY, velmi často bojujeme s tím, že nemáme volné jednotky. Obsazenost centra je velmi vysoká, a i když to občas může vypadat, že některé obchody jsou volné, tak na pozadí už třeba probíhají jednání nebo se řeší stavební úpravy.
Jak už jsme zmínili v předchozí otázce, IGY Centrum není jen o nakupování. V letošním roce navíc oslaví výročí 20 let. Můžeme se těšit na „rok plný oslav“?
Je to tak. Postupně se nám budou nabalovat jednotlivé akce a celá oslava 20 let vyvrcholí v listopadu, kdy nás bude čekat velký event pro naše zákazníky. Nyní intenzivně pracujeme na programu, který ale ještě nemohu prozradit.