Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekDnes, 09:21
Terno České Budějovice prošlo v uplynulých letech rozsáhlou modernizací. Jde o tradiční český supermarket, který svým zákazníkům slouží již 30 let, avšak v novém kabátě, s novými a moderními technologiemi.
Došlo ke kompletní výměně regálového vybavení supermarketu s designovými prvky. Nové, moderní a úsporné je osvětlení, rozšířena je zóna samoobslužných pokladen a Self scanu, větší komfort zažijí zákazníci při jednání na infocentru. Úsek čerstvého zboží od ovoce a zeleniny, přes pečivo s nabídkou od 13 lokálních pekařů, po největší obslužný úsek v jihočeském kraji s váženými saláty, lahůdkami, krájenými uzeninami, rybami a dalšími pochoutkami, je dominantou českobudějovického Terna. V interiérové komunikaci Terna je patřičně nazván jako Čerstvý trh.
Pro Terno jsou již běžné a zákazníky hojně využívané samoobslužné pokladny a především tzv. Self scanning (neboli samoobslužné skanování zboží přímo při nákupu pomocí čtečky), které šetří čas a zvyšuje komfort při nakupování. Jako první supermarket v České republice použilo Terno v úseku ovoce a zeleniny váhy s umělou inteligencí, které rozeznají plody s jistotou 99 %. Přijďte se nejen podívat.
V letošním roce supermarkety Terno a sesterské Trefy naplno spustily novou Aplikaci TERNO TREFA, díky které může každý získat mnoho výhod: slevové kupony na jednotlivé výrobky, kupony na okamžitou slevu z nákupu nebo kupony s % slevou na skupinu zboží, např. bezlaktózové výrobky. V aplikaci snadno a rychle najde každý co potřebuje, například elektronické účtenky, akční letáky nebo otevírací doby. Aplikace je nově rozšířena o funkci „Darovat body na dobrou věc“, kdy může zákazník své body darovat na dobrou věc. Vybere si ze seznamu organizaci, kterou chce podpořit buď jednorázovým darováním bodů v libovolné výši nebo nastavením pravidelných darů. Body budou následně převedeny na finanční podporu dané organizace.
Terno dlouhodobě spolupracuje s regionální agrární komorou JČK v rámci soutěže Chutná hezky Jihočesky, kde je hrdým partnerem a pomáhá potravinářům z Jihočeského kraje rozšířit povědomí o jejich dobrotách mezi zákazníky. Více jak 1/3 tržeb Terna je za regionální, místní výrobky. Tím je Terno naprosto výjimečné a odlišné od nadnárodních supermarketů. Podpora místních výrobců a pěstitelů potravin je základním pilířem strategie supermarketů TERNA.
Na podzim roku 2025 uplyne již 30 let od okamžiku, kdy bylo v Českých Budějovicích otevřeno první TERNO. Tento supermarket byl inspirací a základem pro vznik celé skupiny supermarketů po celé ČR.
Tuto významnou událost oslaví Terno rovněž akcí, která se bude konat dne 13. září 2025 přímo na Ternu v Českých Budějovicích. Celá oslava bude směřovat hlavně k zákazníkům s cílem poděkovat jim za dlouholetou přízeň a důvěru. Nebude chybět ani soutěž o automobil.
Chceš nám něco sdělit?Napiš nám
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.