Počasí dnes11 °C, zítra7 °C
Neděle 24. listopadu 2024  |  Svátek má Emílie
Bez reklam

Vyhledávání

Nalezené články: "Ne z nás dělá to"

Budvar má ve zkušebním provozu logistické centrum za 750 milionů korun

Budějovický Budvar se víc zaměřuje na výrobu z prémiového segmentu, tedy dvanáctistupňového piva. Marketingově chce posílit postavení na domácím trhu. Od dubna je ve zkušebním provozu nové logistické centrum za více než 750 milionů korun, odbaví...

Budějovický Budvar vloni vyrobil nejvíce piva v historii

Národní podnik Budějovický Budvar má za sebou obchodně vydařený rok 2013. Celkově vloni vyrobil 1 424 000 hektolitrů piva, což je o 6,2 % více než v roce 2012. Je to nejvyšší roční výstav během 118 let existence pivovaru.

Kampaň „NE z nás dělá to, čím jsme“ má další ocenění

Reklamní kampaň na značku Budweiser Budvar, nazvaná „NE z nás dělá to, čím jsme“, získala další prestižní ocenění od odborné veřejnosti.

Soutěž reklamní kreativity ovládla kampaň Budvaru

Významného úspěchu v tradiční reklamní soutěži Louskáček 2013 dosáhla agentura Kaspen/Jung von Matt, která přebrala zlatý Louskáček za nejkreativnější českou reklamu. Jednalo se o spot a kampaň ´Ne z nás dělá to, čím jsme´ pro Budějovický Budvar.

Více článků »

Nalezené fotogalerie: "Ne z nás dělá to"

Nebyla nalezena žádná fotogalerie.

Nalezené profily: "Ne z nás dělá to"

Nebyly nalezeny žádné profily.

Ne z nás dělá to  |  Vyhledávání  |  Budějcká Drbna - zprávy z Českých Budějovic a jižních Čech

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.