Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekSobota, 31. října 2020, 10:09
První čtyři epizody Budějckýho podcastu již mohou najít posluchači online. Rozhovory s lidmi z Budějovicka v populárním zvukovém formátu produkuje tým destinační společnosti Českobudějovicko – Hlubocko. Oslovit turisty, ale také poodkrýt oponu místním obyvatelům, takový cíl má nový podcast, který vychází každý týden.
Podcasty, tedy zvukové záznamy většinou mluveného slova, které jsou dostupné online, sice spatřily světlo světa již kolem roku 2004, nyní však nabývají na velké popularitě. Na českém internetu se objevila v posledních letech celá řada tvůrců, jejichž podcasty se staly velmi oblíbenými.
Na aktuální zájem posluchačů zareagoval také tým destinační společnosti Českobudějovicko – Hlubocko, který natáčí tematické rozhovory pro kanál Budějckej podcast. „Delší formát podcastů nám umožňuje dostat se v rozhovorech více do hloubky a představit tak místní obyvatele, kteří se podílejí na formování aktuální tváře Budějovicka. Podcasty jsou dnes velmi vyhledávané. Lidé je paradoxně poslouchají i v současné uspěchané době, protože u toho mohou sportovat nebo řídit. Chtěli jsme toho využít a rozšířit tak naše marketingové portfolio. Turistům nabízíme zajímavé tipy na Budějovicku, místním zase odkrýváme pohled do zákulisí života v jejich sousedství,“ říká marketingový manažer destinační společnosti Českobudějovicko – Hlubocko Vojen Smíšek.
Budějckej podcast vychází v audio verzi pravidelně každou středu na běžných podcastových platformách. Verzi s videem z natáčení pak mohou posluchači najít na YouTube kanálu Jižní Čechy. K mikrofonu už tvůrci posadili několik Budějčáků. Například Petra Kliku ze stejnojmenné budějovické restaurace, kavárníka Honzu Ašenbryla z Plachý Café, nebo majitele lokálních značek Vulpes Vulpes, Kadu a Tululum, v jejichž dílnách vzniká originální autorská móda.
Na podcastu se podílí také Budějčanda, která je známá budějovickými tipy na svém instagramovém profilu. „V první sérii máme natočených celkem deset epizod, které postupně pouštíme ven. Už teď ale víme, že budeme pokračovat. Témat na probrání máme dost a motivuje nás zájem a pozitivní reakce posluchačů,“ dodává Vojen Smíšek.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.