Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekÚterý, 11. prosince 2018, 18:15
Pro rok 2019 se Jihočeská centrála cestovního ruchu ještě více zaměří na specializované nabídky pro různé skupiny. Podle ředitele JCCR Jaromíra Poláška není cestovní ruch jen o obecných cílových skupinách, jako rodiče s dětmi, nebo senioři. „Musíme jít do detailu a připravit konkrétní nabídku pro individuality,“ říká.
Větší detail ale znamená lepší poznání chování a rozhodování potenciálních návštěvníků nejen z Česka, ale i ze zahraničí. Proto Jihočeská centrála cestovního ruchu vytváří novou pracovní pozici a věří, že se jí podaří najít nového kolegu nebo kolegyni. „Hlavním předpokladem je mít rád čísla, statistiky a grafy, ale důležité je hlavně umět z nich vyvodit závěry a přenést je do nabídky“, říká Polášek.
Jihočeská centrála už nyní má detailní přehled z mobilních dat operátorů a zároveň z celé řady šetření, nicméně díky systému GAS dokáže rozklíčovat i chování návštěvníků, kteří dorazí na základě příspěvků na sociálních sítí.
Kromě pozice analytika mění JCCR i celý systém marketingu a s ním očekává i příchod nového marketingového manažera. Jeho náplní práce bude data od analytika i plány jednotlivých oddělení přenést do marketingové praxe. Od nového „markeťáka“ se čeká hlavně řízení jednotlivých kampaní, spolupráce s jednotlivými trhy a nastavení celého marketingového plánu dvou silných značek Jižní Čechy a Jihočeská centrála cestovního ruchu. „Věřím, že pro nového kolegu na pozici marketingový manažer to bude velká výzva, vždyť jižní Čechy jsou jedna z TOP značek na domácím cestovním trhu“, uvádí Polášek.
Pro oba nové uchazeče je práce na Jihočeské centrále cestovního ruchu obrovskou příležitostí v profesním posunu, navíc je to práce v příjemném prostředí. „Turistům nabízíme zážitky, a proto hledáme kolegy, kteří jsou pozitivní a rezonují s našimi značkami“, zakončuje Polášek.
Proč práce na Jihočeské centrále?
-Práce na plný úvazek na pracovní smlouvu
-Práce se značkami, které jsou pozitivní
-Možnost profesního růstu a zajímavých výzev
-Příležitost pro vlastní kreativitu i přístup
-Přátelské pracovní prostředí
-Možnost stát se tím, kdo nastavuje budoucí trendy