Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekÚterý, 11. srpna 2020, 13:01
Na český energetický trh vstoupila v roce 2019 nová dynamicky se rozvíjející společnost Eagle Energy, a.s. Postupně se stává spolehlivým partnerem pro domácnosti, malé a střední podniky a municipální oblast, kde plní funkci nejen dodavatele energií, nýbrž i průvodce energetikou. Ačkoliv se jedná o společnost působící především on-line, na začátku prázdnin otevřela svou první pobočku v Českých Budějovicích. Vyzpovídali jsme při té příležitosti obchodního ředitele společnosti Luďka Velce.
Jak vznikla myšlenka založit novou společnost?
Vlastně ji vyvolal trh. Velmi mi to připomíná situaci v bankovním sektoru několik let nazpět, kdy k velkým hráčům různých barev začaly přibývat malé „nízkonákladové“ banky. Ty pak všem lidem ukázaly, že to jde i bez zbytečných poplatků, papírů, překážek a nevýhodných podmínek. A co je hlavní… s lidským přístupem! Vše se začalo řešit online elektronicky, což je i naše myšlenka. Důležité je, že jsme ryze česká společnost bez zahraničního kapitálu.
Pojem „nízkonákladové“ banky někomu může znít nedůvěryhodně. Co si pod tím můžeme představit?
To slovo jsem použil záměrně. (úsměv) Menší firmy se silnou finanční základnou mají tu výhodu, že si nenesou obrovské interní náklady a tím dokážou být velmi konkurenceschopné a pružné. Dokážou připravit zákazníkovi nabídku velmi rychle, a to individuálně tak, aby splňovala veškerá očekávání a požadavky.
Řada lidí přesto zůstává u velkých firem. Co je podle vás důvodem?
Těch důvodů je dle mého názoru několik. Jednak je u nás pořád spousta „spících zákazníků“, které je třeba probudit! Zadruhé se lidé velmi obávají procesu změny dodavatele a toho, co to obnáší. Třetím důvodem je historické hledisko a cílené kampaně ze strany silných hráčů na trhu. Zákazníci byli dlouhá léta zastrašováni a odrazováni od změny dodavatele. Této situaci nenapomáhal ani takzvaný přímý prodej, kde většina obchodníků stále spadá do kategorie „šmejdi.“
Jak byste definoval „šmejdy“?
Historicky tu byly firmy, které neměly úplně čisté obchodní praktiky, obcházely domácnosti, klepaly na dveře, měly nesmyslné penále za následné odstoupení a tak dále. I my budeme tím, kdo bude tlačit na to, aby se podmínky v energetice změnily natolik, aby pro firmy tohoto typu nebyl na trhu prostor. Naše podmínky jsou naprosto čisté, před zákazníkem nebudeme nic schovávat, dávat malým písmem pod čáru a už vůbec na ně nebudeme zvonit u bytu. My chceme být těmi, za kterými zákazník přijde sám a před ostatními řekne: „Dělají to dobře, líbí se mi, chci u nich být…“
Abychom to tedy shrnuli… Když se na vás jako potenciální klient obrátím s otázkou, proč bych měl přejít zrovna k vám, co mi odpovíte?
Že vám změna dodavatele energií může udělat radost, že jsou tady i firmy, které to umí jinak, lidsky, bez žádných připomínek… a hlavně že s námi ušetříte spoustu peněz. Možná vám v hlavě vzniká otázka, proč máme podstatně nižší ceny než velké firmy. Naší filozofií je, že chceme mít velké množství dlouhodobě spokojených zákazníků. Nepotřebujeme posílat velkou dividendu do zahraničí, nemáme drahé kanceláře, zbytečné výdaje…
Co dalšího máte pro zákazníky připravené?
Budou mít svůj on-line zákaznický profil, kde najdou všechny informace, fakturu, informace o platbách, spotřebách a tak dále. Současně budeme mít připravený partnerský program a spoustu dalších bonusových záležitostí.
Co všechno musím udělat pro přechod k vám?
Přechod k jinému dodavateli je velmi jednoduchý proces, který bych přirovnal ke změně banky nebo změně telefonního operátora. Jinými slovy nám dá zákazník plnou moc k přepisu a my za něj vše vyřídíme. Zákazník musí pouze změnit číslo, kam posílá zálohy. Nic víc, nic míň. Není třeba nikam chodit, nic vyřizovat, vše za něj uděláme.
Jistě jste se setkal s otázkou, co by se stalo, kdyby dodavatel energií ukončil svou činnost…
Máte pravdu, setkávám se s ní velmi často. Opět je to chiméra. Ať máte jakéhokoliv dodavatele energií a ať už by se s ním cokoliv stalo, tak nikdy nedojde k tomu, že byste byli bez energií. V momentě, kdy z jakéhokoliv důvodu dojde k přerušení dodávek od vašeho stávajícího dodavatele, nastupuje takzvaně „dodavatel poslední instance“, který je definovaný pro konkrétní distribuční území. Automaticky vám začnou dodávky od tohoto dodavatele.
V jakých regionech vás zákazníci najdou?
Nejsme zaměřeni regionálně, naše působnost je po celé ČR. Vzhledem k tomu, že podstatná většina záležitostí je on-line, nebude třeba ani nikam chodit. Pokud by se s námi zákazníci chtěli setkat, tak od 1. července působíme v Českých Budějovicích. Postupně plánujeme otevřít obchodní místa v jednotlivých krajích.
Co byste vzkázal potenciálním zákazníkům?
Ať se nebojí malých dodavatelů energií, jako jsme my, ať se nebojí procesu změny dodavatele, ať se nenechávají zastrašovat velkými hráči na trhu... Změnou dodavatele rozhodně ušetří a nepouštějí se do žádného rizika. Na závěr dodám, že veškeré informace o nás naleznete na našich webových stránkách.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.