Jihočeské spotřebitelské centrum řešilo vloni přes 3200 stížností zákazníků

Jihočeské Spotřebitelské informační centrum řešilo vloni přes 3200 stížností zákazníků. Předsedkyně Sdružení obrany spotřebitelů Jihočeského kraje (SOS) Libuše Oulehlová řekla v úterý novinářům, že je to dvojnásobek počtu stížností oproti období před dvěma lety.

Nejčastěji lidé spotřebitelské centrum kontaktovali, když nevěděli, jak řešit reklamační řízení. Zhruba stovka zadlužených lidí chce pomoci s vyhlášením bankrotu. Centrum také pomáhalo lidem s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů, z nichž 69 ze 102 vyřešilo ve prospěch zákazníka.

"Poradnu centra najdou lidé v Českých Budějovicích a v Táboře. Právě otevření pobočky v Táboře bude pravděpodobně důvodem, proč vzrostl počet žadatelů o pomoc. Nicméně nespokojených zákazníků také přibývá," řekla Oulehlová.
Na jihočeské pobočky se obracejí ale lidé z celé republiky. SOS se totiž dostala vloni do konkursu, jihočeská pobočka se tak stala samostatnou organizací a na řadě jiných míst země přestaly poradny fungovat.

"Peníze na provoz musíme shánět sami. Zatím přispěla českobudějovická i táborská radnice, o příspěvek žádáme i Jihočeský kraj," dodala Oulehlová.

Dobrin Stojcev

Chceš nám něco sdělit?Napiš nám

Napiš do redakce

Pošli nám tip na článek, reakci na daný článek nebo jakoukoliv zpětnou vazbu.

* Soubor není povinné přikládat.
Napište první písmeno abecedy.

Štítky spotřebitel, Jihočeský kraj, Tábor, České Budějovice

Komentáře

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.