středa 20. listopadu 2019 Nikola

Jihočeské spotřebitelské centrum řešilo vloni přes 3200 stížností zákazníků

Jihočeské Spotřebitelské informační centrum řešilo vloni přes 3200 stížností zákazníků. Předsedkyně Sdružení obrany spotřebitelů Jihočeského kraje (SOS) Libuše Oulehlová řekla v úterý novinářům, že je to dvojnásobek počtu stížností oproti období před dvěma lety.

Nejčastěji lidé spotřebitelské centrum kontaktovali, když nevěděli, jak řešit reklamační řízení. Zhruba stovka zadlužených lidí chce pomoci s vyhlášením bankrotu. Centrum také pomáhalo lidem s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů, z nichž 69 ze 102 vyřešilo ve prospěch zákazníka.

"Poradnu centra najdou lidé v Českých Budějovicích a v Táboře. Právě otevření pobočky v Táboře bude pravděpodobně důvodem, proč vzrostl počet žadatelů o pomoc. Nicméně nespokojených zákazníků také přibývá," řekla Oulehlová.
Na jihočeské pobočky se obracejí ale lidé z celé republiky. SOS se totiž dostala vloni do konkursu, jihočeská pobočka se tak stala samostatnou organizací a na řadě jiných míst země přestaly poradny fungovat.

"Peníze na provoz musíme shánět sami. Zatím přispěla českobudějovická i táborská radnice, o příspěvek žádáme i Jihočeský kraj," dodala Oulehlová.

Dobrin Stojcev

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Přihlášení uživatele

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.