Multimediální show Vltava žije v produkci agentury Art4promotion získala mezinárodní ocenění Ilda Artistic Awards 2014. Jde o historicky první českou firmu, která tuto prestižní cenu, udělovanou od roku 1986, získala. Udílení cen proběhlo 19. listopadu v americkém Las Vegas.
Toto vítězství je o to cennější, že mezinárodní odborná porota hodnotila více než 160 audiovizuálních projektů z celého světa a loňská Vltava žije „Živly“ si odnáší prvenství v kategorii multimediální show.
Mezi další oceněné letos patřili například tvůrci laserových animací k filmu Oblivion s Tomem Cruisem v hlavní roli, autoři koncertu Shakira Live Stage Show v New Yorku, novoroční show v Římě, grand opening společnosti Porsche v německém Osnabrücku, osmý ročník televizní show America´s Got Talent a další. Tímto se český projekt zařadil mezi světovou špičku.
Porota ocenila především koncept zhruba padesátiminutové prostorové show, která jedinečným způsobem vypráví příběh za využití moderních audiovizuálních technologií a originálních multimediálních prvků. Multimediální show Vltava žije vyhrála v Las Vegas nejen u odborné poroty, ale získala zde i cenu diváků.
Videosestřih z vítězné multimediální show Vltava žije „Živly“
„Ilda Awards je v oboru multimediálních show vnímána podobně jako Oskaři v kinematografii. Tohoto ocenění si vážíme o to více, že jsme první českou společností, která toto ocenění kdy získala,“ říká jednatel agentury Art4promotion Rudolf Střítecký, autor konceptu a režisér multimediální show.
Projekt outdoorové multimediální show Vltava žije připravovali celý rok. Na finálové podobě show se intenzivně pracovalo téměř půl roku.
„Jde o technicky a animačně velmi náročný koncept, kdy každá vteřina z mnohaminutového příběhu má ve scénáři přidělen svůj obraz, akci, zvuk a multimediální nástroj. Celkem se na tvorbě multimediální show podílely desítky lidí. Přinášíme divákům nevyzkoušené věci a nové technologie a každý náš audiovizuální projekt se snažíme posouvat obsahově i technicky o krok dál. Věříme, že toto ocenění naší práce je důkazem, že jsme se vydali správnou cestou,“ dodává Střítecký.
Tímto vítězstvím agentura Art4promotion navázala na svůj loňský úspěch, kdy za show při výroční oslavě společnosti Koh-i-noor Hardtmuth v Moskvě získala druhé místo v kategorii laserová show.
Videosestřih z letošní multimediální show Vltava žije „Bouře“
Projekt Vltava žije se připravuje i pro rok 2015, kdy začne u pramene Vltavy a symbolicky dopluje v září až do Prahy.
Napsal Igor Mahal
Tisková zpráva
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.