neděle 28. listopadu 2021 René

Střílíme naše klienty do podnikatelské stratosféry, říká ViVa marketing

PR článek

Viktor a Václav, dva mladí budějčtí podnikatelé, kteří se rozhodli založit agenturu pro online marketing - ViVa marketing. Reklama na internetu je čím dál žádanější a podle obou zakladatelů není divu. Má totiž oproti klasickým reklamním formátům mnoho výhod. Například dokáže skutečně vydělat peníze.

„Když se nás lidé ptají, co děláme, jednoduchá odpověď je, že vytváříme reklamy na internetu. Není to ale podstata naší práce, tou je to, že vyděláváme našim klientům peníze,” říká Václav Krba, jednatel společnosti. Reklam na internetu přibývá, a je to právě tím, že si podnikatelé uvědomují, že jde o formu reklamy, která oproti jiným má mnoho výhod. „Měřitelnost, možnosti přesného zacílení a škálování, to jsou za mě ty největší výhody online reklamy,” specifikuje Viktor Neubauer

Reklama na internetu zdražuje, ale je pořád velmi levná

Na internet i vinou covidové situace proniká stále více firem a podnikatelů a konkurence se tak logicky zvyšuje, a s ní cena reklamy. To potvrzují i jednatelé ViVa marketing. „Reklama logicky zdražuje, ale pořád je velmi levná. Když to porovnám s rádiem nebo dokonce s televizí, bavíme se skutečně o jiných částkách. Dokážeme vytvořit kvalitní online kampaň i za pár tisíc korun,” říká Václav Krba. „Důležité ale je, že nejen, že kampaně vytvoříme, ale hlavně sledujeme jejich návratnost. Zjišťujeme, zda klientovi opravdu vydělávají peníze. Naším cílem je samozřejmě, aby na konci měsíce vydělal díky reklamě více, než do ní investoval. To je možné právě díky měřitelnosti,” doplňuje Viktor Neubauer. 

Na internetu narazíme na reklamu prakticky na každém kroku, ne každé umístění je ale vhodné pro každého. „Pracujeme především s reklamou na Facebook, Instagram, Google a Seznam, ale jsme schopni pracovat i s jinými umístěními. Vždy šijeme marketing na míru konkrétnímu klientovi, platí ale, že reklamu, která nevydělává, na internetu neuvidíte,” říká Václav Krba. 

Nejen tvrdá čísla, ale i lidský přístup

Možná se může zdát, že ve ViVa marketing řeší jen čísla, procenta, peníze a na lidskost moc prostoru nezbývá. Opak je ale pravdou. „Je pravda, že kalkulačku používáme velmi často, ale to neznamená, že čísla jsou to jediné, co nás zajímá. Naopak, pro nás je nejdůležitější spokojenost klienta. Často si voláme a nemáme problém pobavit se o čemkoli. Klidně i osobních věcech. S klienty máme přátelské vztahy,” říká Václav Krba. 

„Neschováváme se za technické výrazy, za složité marketingové poučky, mluvíme lidsky. Čísla jsou pro nás zárukou transparentnosti, klient je samozřejmě vidí a my nemáme problém mu je vysvětlovat. Pokud něco nefunguje, řekneme to narovinu,” doplňuje Neubauer, který také zdůrazňuje prozákaznický přístup. „S klienty mluvíme velmi často, jsme z Budějc, takže s těmi jihočeskými se potkáváme i osobně. Ani ostatní ale nezanedbáváme, online konference jsou na denním pořádku.”

Klienty má ViVa marketing nejen v Česku, ale i na Slovensku. „Problémem slovenských klientů je, že nám nemohou přijet rozbít ústa … tedy pokud nejsou očkovaní. To Budějčáci mají snazší,” směje se Václav Krba. „Ne že by se to někdy stalo,” dodává s ironickým úsměvem Viktor Neubauer. 

Na svém webu ViVa marketing slibuje podnikatelům vystřelení do stratosféry, co to přesně znamená? „Pro naše klienty vytváříme různé typy kampaní od těch nejserioznější, až po ty bizarnější. Bizarnost nemusí být špatná, často funguje lépe, než super vážné téma. Z toho vzešla i naše stratosféra. Zkrátka posouváme podnikatele výše, než kdy byli,” říká Viktor Neubauer. „Lidé se chtějí bavit, a tak je musí bavit i reklamy, které tvoříme,” zakončuje Václav Krba.

Hodnocení článku je 80 %. Ohodnoť článek i Ty!

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Štítky Viktor Neubauer, Václav Krba, ViVa marketing, online marketing, PR

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Přihlášení uživatele

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.