Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekStředa, 6. dubna 2022, 13:00
Zákazníci české cihlářské společnosti HELUZ mohou nyní sledovat stav své objednávky cihel přímo na webu firmy v sekci Můj HELUZ. To usnadní plánování dodávek materiálu a pomůže zajistit hladký průběh stavby.
Společnost HELUZ, která úspěšně konkuruje nadnárodním firmám, je na českém trhu jedním ze tří největších výrobců a dodavatelů zdicího systému. A že je na trhu dlouho! Tradice firmy sahá až do roku 1876, kdy byla v Dolním Bukovsku postavena první žárová pec a vyrobeny první cihly. Přesto se firma pyšní především moderními technologiemi, jak ve výrobě, tak v kontaktu se zákazníkem. Dnes má společnost kromě Dolního Bukovska také výrobní závody v Hevlíně a Libochovicích.
Především v době, kdy je o stavební materiál velký zájem, a tedy může docházet k výpadkům dodávek některých stavebních materiálů, je plánování nejvyšší prioritou pro zajištění hladkého průběhu stavby. I proto mají zákazníci společnosti HELUZ možnost sledovat průběh zakázky přímo na webu, kde v sekci Můj HELUZ zjistí potřebné informace k dodávce objednaného cihlového materiálu.
„Na našich stránkách lze 24 hodin denně sledovat vyřizování zakázky od okamžiku přijetí objednávky ve stavebninách až do expedice. Díky této službě získá zákazník nebo investor potřebné informace o předpokládaném datu dopravy, počtu dílčích dodávek na stavbu a jejich sortimentní skladbě na jednotlivých kamionech, jakož i informaci o dopravci včetně kontaktu na něj. Služba je určena těm, kteří již obdrželi tzv. slevový kód nebo mají číslo dokladu a číslo zakázky,“ popisuje nabízenou službu Tomáš Pour, regionální manažer HELUZ cihlářský průmysl, v.o.s.
V sekci Můj HELUZ najdou zákazníci firmy i doprovodné služby, jako je objednání Šekové knížky HELUZ se slevovými kupóny na nákup dalšího zařízení od partnerských firem, montážní návody, prováděcí příručku nebo si zde objednat další služby potřebné před stavbou nebo v jejím průběhu.
„Na našem trhu je tato služba v našem oboru unikátní a máme od investorů pozitivní zpětnou vazbu, víme, že se služba Můj HELUZ u zákazníků osvědčila. To nás opravdu těší a dále plánujeme její rozvíjení,“ uzavírá Tomáš Pour.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.