Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekČtvrtek, 28. dubna 2022, 18:54
Desítky natočených a odvysílaných dílů má oblíbený magazín Jihočeské víkendy, který mohou diváci pravidelně sledovat na webu pořadu, facebooku nebo v Televizi jižní Čechy. Na tento úspěšný formát navázal uvolněnější interiérový cyklus rozhovorů TV Sklad, který si rovněž našel své příznivce v online prostoru, ale také na televizních obrazovkách. Producent obou pořadů Dalibor Uhlíř věří v další rozvoj směrem k regionální podpoře na úrovni měst a obcí a navazuje důležité kontakty napříč krajem. „Těší nás také inspirace od diváků, kteří nám posílají zajímavé tipy a náměty. Snažíme se spravedlivě a vyváženě jezdit do všech koutů Jihočeského kraje. Inspirace a krásných míst je tady stále hodně,“ říká.
Pořad TV Sklad, který moderujete, má za sebou desítky dílů a zároveň desítky hostů, jak se osvědčil a na který díl si nejvíce vzpomenete?
Myslím, že si formát našel své diváky. Máme zpětnou vazbu jak z Televize jižní Čechy, tak celoplošné XTV. Diváci rozhovory se zájmem sledují a to nás pochopitelně těší. Do studia zveme výrazné osobnosti různých profesí a zaměření. Takže všechny díly jsou zajímavé a najdou si okruh svých hlavních příznivců se stejnými zájmy. Ale i pro ty, kteří některá témata neznají, mohou být rozhovory přínosem. Srozumitelnou formou si totiž mohou rozšířit své obzory. Nejvíce nás asi pobavil Miloš Knor, který kandiduje na prezidenta a ve studiu byl jako ryba ve vodě, dvakrát u nás již byla lékařka Michaela Šimková, se kterou tak připravujeme seriál rozhovorů na téma zdravého přístupu k životu v jednotlivých ročních obdobích. Snažíme se, aby rozhovory byly inspirativní.
Turistický průvodce už je osvědčenou značkou a z reakcí v mediálním prostoru je vidět, že lidé mají o něj zájem. Je ale ještě kam jezdit? Jak se případně může projekt dál rozvinout?
Máme velkou databázi rozhleden, turistických tras, hradů a zámků, ale také měst a obcí. Těší nás také inspirace od diváků, kteří nám posílají zajímavé tipy a náměty. Snažíme se spravedlivě a vyváženě jezdit do všech koutů Jihočeského kraje. Inspirace a krásných míst je tady stále hodně. Od podpory cestovního ruchu jsme projekt posunuli do podpory jednotlivých samospráv, měst a obcí a myslím, že jim opravdu máme co nabídnout.
Oba dva pořady spojuje značka Televize jižní Čechy, protože je tato televize pravidelně zařadila do svého vysílání. Jak bylo složité nastavit pravidelnost dodávek pořadů, na to přece musí být už trochu větší zázemí, štáb a produkční podmínky?
Natočit a odvysílat několik dílů není problém. Ale dodávat každý týden díl Jihočeských víkendů a TV Sklad už opravdu potřebuje profesionalitu. Tu jsme v našem týmu složeném z profíků za kamerami, fotoaparáty, zvukovými pulty a ve střižně našli a svědčí o tom více než osmdesát hotových dílů oblíbeného turistického průvodce a téměř čtyřicet zajímavých studiových rozhovorů.
Vaše jméno rezonuje veřejným prostorem, vyrábíte zmíněné vlastní televizní pořady, podporujete je reklamou a v souvislosti s Jihočeskými víkendy navazujete užitečnou spolupráci se zástupci obcí i firem. Jak to zvládáte při řízení vlastních firemních záležitostí? To už je tak trochu koníček, ne?
Podpora regionu mě opravdu baví. Jsem rodilý Krumlovák, ale působil jsem a bydlel v různých koutech jižních Čech. Znám tu snad každé místo, řadu starostů a spoustu zajímavých a inspirativních lidí. O to je snažší naplnit rozhovory TV Sklad zajímavými tématy a na natáčení Jihočeských víkendů se vždy mimořádně těším. Aktuálně jsme k naší produkci přidali nabídku pro samosprávy a chceme pomáhat zástupcům měst a obcí s konkrétními projekty.
Víme o vašem novém projektu na podporu regionu, mělo by se jednat o nové sdružení pro podnikatele? Těch už je ale v různých místech regionu řada. Jak se toto bude odlišovat a co přinese nového?
Sdružení na podporu regionálního rozvoje, jak se projekt jmenuje, má sdružovat podnikatele, spolky, samosprávy a různá další regionální uskupení, která potřebují širší pomoc, než jen ve svém mikroregionu. Smyslem je agenturně koordinovat aktivity v regionu, přinést nadhled do diskuse nad projekty, které mají města, obce, podnikatelé a firmy perfektně promyšlené a hledají možnosti jejich co nejefektivnějšího uplatnění a naplnění. Důležitá je podpora členů takového spolku navzájem a samozřejmě tolik důležitá inspirace prací a know-how svých kolegů, protože nikdo nejsme expertem na všechno. Onen agenturní přístup také zajistí perfektní informovanost členů sdružení, kteří nemusí složitě rešeržovat informace. Ty jim v podobě určité databáze zajistí sdružení. Je to tedy také jistá úspora času, který můžeme věnovat praktické stránce projektů v regionu. Ve své podstatě nyní, po určitém úpadku ve dvou posledních letech, obnovujeme práci na mnoha projektech, některé startujeme a taková koordinovaná spolupráce je velmi žádoucí. Tak, abychom prosperovali společně a nikoliv na úkor jeden druhého.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.