Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekPondělí, 29. ledna 2024, 13:06
Toto byla první věta a první slogan, který napadl zakladatele firmy v roce 1995, když počáteční vize podnikatelské činnosti směřovala k provozování otáčivých trojbokých reklamních panelů. Proto Galileo. Nejprve Galileo reklama, o pár let později Galileo Production s přívlastkem Továrna na reklamu.
Jaké byly začátky firmy, kolik měla firma zaměstnanců ??
Firma vznikla jako projekt tří nadšenců s cílem postavit a provozovat několik výše popsaných reklamních panelů, které byly v té době k vidění zejména při zahraničních sportovních přenosech. U nás nebyly téměř k vidění. Časem se skutečně podařilo zprovoznit 2 tyto panely na Lannově třídě v Českých Budějovicích, ale postupné potíže, zejména se získáváním stavebních povolení, kdy se povolení na stavbu tohoto panelu blížilo téměř povolení na stavbu rodinného domu, vedly k útlumu této činnosti. Bylo potřeba tedy najít jinou činnost.
Jinou činnost v oboru reklamy ???
Ano. Přesně tak. Ale myšlenky se ubíraly trochu jiným směrem. Reklamní firmy v této době rostly jako houby po dešti. Od malých, jednočlenných tzv. „garážových“ firem až po větší hráče na místním trhu, které vznikly jednak v rámci jakési privatizace jakýchsi pohrobků různých propagačních oddělení všelijakých podniků a jednak zde byly i výjimky, které navazovaly na snad i předválečnou rodinnou tradici. Soupeřit s nimi se zdálo jako nelehký úkol. Rýsovala se ale možnost vyprofilovat se jako dodavatel reklamních materiálů a později i technologií pro tyto firmy.
Jak se záměr vydařil ??
Přesně podle hesla Per Aspera ad Astra. Trnitou cestou ke hvězdám. Od pověstné píky outsidera v pronajatých prostorách v budově U zelené ratolesti na Husově třídě v Českých Budějovicích až po významného regionálního dodavatele v později zakoupených prostorách v Českém Vrbném.
Takže už jen samá pozitiva a sociální jistoty ??
Naopak. Zaběhnutý specializovaný velkoobchod se ocitnul v situaci, kdy pro významné české dovozce přestával být problém zásobovat menší výrobce v regionu napřímo. Vstoupili do nich většinou evropští i celosvětoví hráči na tomto trhu a ti jim poskytli zázemí, finance, mobilitu. Do toho začaly vznikat přepravní společnosti typu PPL, DPD apod., které byly schopny dopravit koncovému zákazníkovi roličku samolepící folie do 24 hod.
Trubte na poplach ! Trubte na poplach !
Opět další milník v dějinách firmy. S touto činností se nedá hledět do budoucnosti. Naštěstí pomohly získané zkušenosti, kontakty, noví obchodní partneři, znalost trhu …..
A přece se točí 2 !
V roce 2006 vzniká společnost GALILEO Production, která své hlavní aktivity směřuje do oblasti výroby indoor a outdoor reklamy, prostředků pro vizuální komunikaci a reklamních služeb zahrnující dodávky a výrobu reklamních předmětů, reklamního textilu, výrobu malonákladových
tiskovin. Točí se válce na tiskových strojích, točí se válce laminátorů, točí se okružní pily, točí se vřetena CNC strojů a fréz, točí se kola rozvozových a montážních vozidel.
Samostatnou částí je i výroba a dodávky textilních velkoformátových aplikací vypínaných do speciálních konstrukcí, nabízené pod vlastní značkou FRAME SYSTEMS.
GALILEO Production – Továrna na reklamu !
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.