Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekPátek, 17. ledna 2025, 09:30
Největší nákupní centrum na jihu Čech si pro rok 2025 připravilo na sociálních sítích pořádnou dávku inspirace s tématem zdravého životního stylu a udržitelnosti. Tipy, triky a nevšední informace představí ve spolupráci s místní tvůrkyní Budějčandou dvakrát do měsíce.
„Neděláme z modré zelené a zelené zelenější, ale už při přípravě kampaně jsme byli překvapeni množstvím velmi kvalitních smysluplných služeb a produktů, které značky v IGY Centru nabízí. To, že takové informace nejsou v širším podvědomí, je obrovská škoda,“ komentuje spolupráci s Budějčandou marketingová manažerka IGY Centra Šárka Gramanová.
První medailonky tak vznikají např. v UGO s inspirací na produkty podporující imunitu a zdravé stravování nebo ve Smarty, které nabízí hned několik zajímavých služeb výkupu staršího zařízení či jeho ekologické likvidace.
„Mým cílem v rámci této spolupráce není tvořit obsah pro ekologické nadšence, kteří mají udržitelnost v malíku a aktuálně ji žijí na 100 %. Osobně se chci zaměřit na zcela odlišnou cílovou skupinu, tu větší, která zatím o udržitelnosti ve větším měřítku nesmýšlí a pozitivně drobnými krůčky motivovat k udržitelnějšímu chování a ukázat, že to jde i v obchodním domě. Mnoho prodejců zde má zpracované zajímavé ESG strategie, které často jako zákazníci nemusíme vnímat,“ dodává Budějčanda.
Ani IGY jako budova pod správou CPI Property Group nezaostává. Informace k ESG strategii skupiny jsou dostupné na webu.Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.