Národní podnik Budějovický Budvar dosáhl v loňském roce vynikajících prodejních výsledků v Německu, které je s podílem 38 % nejdůležitějším exportním teritoriem pivovaru.
Prostřednictvím dceřiné společnosti Budweiser Budvar Importgesellschaft mbH (dále jen BBI) prodal pivovar na území Spolkové republiky Německo v roce 2012 celkem 251 182 hektolitrů piva, což je meziročně o 8 % více a zároveň nejvyšší prodaný objem v historii vývozu do Německa.
Německá spotřeba piva přitom vloni podle sdružení německých pivovarů DBB poklesla o 1,8 % a propadla se na nejnižší úroveň od roku 1990. V roce 2012 se v Německu vypilo 96,5 milionu hektolitrů piva proti předloňskému objemu 98,2 milionu hektolitrů.
Zhruba 96 % objemu vyvezeného do Německa tvořil v loňském roce světlý ležák Budweiser Budvar, který je vlajkovým produktem pivovaru. Velmi silnou pozici značky Budweiser Budvar na německém maloobchodním trhu potvrdil i nejnovější pravidelný audit agentury Nielsen.
„Podle průzkumu byl světlý ležák Budweiser Budvar v roce 2012 nejprodávanějším importovaným pivem v německých maloobchodních prodejnách a meziročně posílil svůj tržní podíl v tomto segmentu na 15 %. Navíc je Budweiser Budvar vůbec nejdražší českou značkou v Německu,“ říká Ing. Anna Tischlerová, obchodní manažerka Budějovického Budvaru pro Německo.
„V Německu máme mimořádně věrné zákazníky, kteří naši značku považují za prémiovou a vysoce důvěryhodnou. Jsou tedy ochotni zaplatit za požitek z našeho piva cenu, která odpovídá jeho kvalitě,“ dodává Anna Tischlerová.
Průměrná cena ležáku Budweiser Budvar v německém maloobchodě byla vloni podle agentury Nielsen 78,5 eurocentů za 0,5 litru, zatímco běžné pivo německé provenience má cenu kolem 40 eurocentů.
Pivovar Budějovický Budvar v roce 2012 dosáhl nejvyššího exportu ve své historii. Do 58 zemí vyvezl celkem 657 000 hektolitrů piva, meziročně o 1 % více. Celková produkce pivovaru se vloni zvýšila o 2% na 1 340 000 hektolitrů a tržby za pivo vzrostly o 5 % na 2,1 miliardy Kč.
Němečtí zákazníci znají budvarský ležák již od roku 1897, kdy získal zlatou medaili na potravinářské výstavě ve Stuttgartu. Vývoz nebyl přerušen ani po roce 1948.
Díky dlouhodobě vysoké kvalitě a originální chuti si značka Budweiser Budvar vybudovala mimořádně silnou a stabilní pozici v segmentu prémiových importovaných ležáků.
Němci jako znalci piva oceňují unikátní chuť ležáku Budweiser Budvar s jemnou hořkostí, kvalitní suroviny i tradiční výrobní postup.
Tisková zpráva
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.