Maturantky Roku se mohou prosadit v modelingu

Organizátorům soutěže Maturantka Roku se podařilo navázat spolupráci s modelingovou agenturou JARO MANAGEMENT. Soutěžícím dívkám se tak přiblížila možnost vkročit do světa modelingu se silnou agenturou v zádech.

Těm, které se probojují do finále, bude totiž nabídnuta možnost spolupráce s touto prestižní společností.

JARO MANAGEMENT je jednou z komerčně nejúspěšnějších modelingových agentur v Čechách. Mezi ženami zastupuje například dříve zlobivou missku Dianu Kobzanovou či Kateřinou Průšovou. V mužské kategorii pak nejlepšího českého modela Tomáše Školoudíka, nebo fotbalového bouřliváka Tomáše Řepku.

„Pro nás je to další krok ve vývoji naší soutěže. Díky spojení s JARO MANAGEMENTem nabídneme dívkám možnost, kterou jsme jim předtím nabídnout nemohli. Bude jen na nich, jak ji využijí,“ uvedla ředitelka soutěže Maturantka Roku Martina Matoušková.

Služeb agentury v poslední době využila například italská oděvní společnost Armani pro značku Armani Jeans, vybrané modelky ze stáje Rostislava Janků mohla veřejnost vidět v televizních spotech pro značku AXE.

„Se zástupci Maturantky Roku jsme si porozuměli v základních principech našeho společného fungování. Jsme na stejné vlně. Maturantka Roku tak bude tvořit třetí pilíř ze soutěží, se kterými spolupracujeme. Kromě Maturantky je to Miss Hasička a Muž roku,“ řekl Rostislav Janků, šéf agentury.

Vzájemné ´porozumění si´ dokládá svými slovy i ředitelka soutěže Maturantka Roku Martina Matoušková: „Máme velmi podobné názory na úlohu agentury v modelingu. Nechceme dívky připravovat na Fashion Week. A holky nemusí mít striktně 90-60-90.“

S ohledem na výše uvedenou spolupráci se organizátoři rozhodli lehce pozměnit pravidla. Do finále soutěže se probojuje deset dívek, které úspěšně projdou castingem.

Do castingu se dostane celkem 50 soutěžících. Třicet z nich do něj nominují fanoušci Maturantky Roku na základě hlasování na facebookové aplikaci, zbylých dvacet obdrží od organizátorů divokou kartu.

Chceš nám něco sdělit?Napiš nám

Napiš do redakce

Pošli nám tip na článek, reakci na daný článek nebo jakoukoliv zpětnou vazbu.

* Soubor není povinné přikládat.
Napište první písmeno abecedy.

Štítky Maturantka Roku 2013, JARO MANAGEMENT, modelingová agentura, spolupráce s finalistkami, modeling, soutěž, Tomáš Řepka, Diana Kobzanová, Kateřina Průšová, Česko, Armani, AXA

Komentáře

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.