Jihočeský kraj je plný hradů a zámků, kde se v dávných dobách konaly velkolepé svatby o mnoha tisících hostech. Ale dávno tomu, dnes čítají podobné obřady obvykle maximálně kolem stovky příbuzných a známých. Tentokrát ale bude všechno jinak. Průměrná návštěvnost Budvar arény je momentálně 5409 diváků, v sobotu během utkání s Přerovem bude podobná masa sledovat, jak si své ano řeknou přímo na ledě Miroslav a Jana.
Oddanost fanoušků ke znovuzrozenému klubu ČEZ Motor České Budějovice je neuvěřitelná, zdejší návštěvnost nemá ve druhých nejvyšších soutěžích po celé Evropě konkurenci. Nápad podpořit sepětí fanoušků tím, že dvěma z nich bude umožněno učinit přímo během zápasu významný životní krok, se nabízel. „Vzhledem k tomu, jakou podporu od partnerů a sponzorů jsme pro svatbu zajistili, jsme věřili, že nějaký odvážný pár mezi našimi fanoušky najdeme, ale zájmem jsme nakonec byli velmi mile zaskočeni,“ popisuje marketingový ředitel Motoru Tomáš Kučera počátek celé akce. Na výzvu klubu na internetových stránkách zareagovalo totiž celkem 15 párů! O možnost prožít svatbu přímo na ledě se pak utkaly při soutěži právě tam, kde svatba proběhne - na ledě. „Během prosincového zápasu s Kadaní se uskutečnila dovednostní párová soutěž, kterou nakonec vyhrál s potřebnou dávkou štěstí ten nejzkušenější pár,“ dodává Kučera.
Jana a Miroslav byli skutečně nejstaršími z odvážných. Jak je vůbec napadlo se k něčemu podobnému přihlásit? „Jednou takhle večer jsem si četl stránky Motoru, kterému samozřejmě hodně fandím, a narazil jsem na článek o svatbě. Jak jsem u toho lehce popíjel víno, přišlo mi to najednou jako zajímavý nápad, tak jsem den před uzávěrkou napsal e-mail a přihlásil nás. A teď už to tak vypadá, že se skutečně budu muset oženit,“ usmíval se dobře naladěný Miroslav Přistoupil po vítězném svatebním klání. O první přestávce duelu s Přerovem se motorácká svatba stane skutečností. Za dohledu více než 5000 diváků si novomanželé řeknou své ano a skvělí českobudějovičtí fandové jim pak jistě ukážou aplaus, jaký ještě v životě neměli.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.