čtvrtek 2. prosince 2021 Blanka

Tomáš Kučera: Fanoušci Motoru se mohou těšit na nový fanshop i vylepšené služby

Start nové sezony hokejové WSM ligy se blíží a s ním finalizují i marketingové přípravy klubu ČEZ Motor České Budějovice. Diváky čekají nové prostory fanshopu i retro akce. O novinkách hovoří šéf marketingu a PR Tomáš Kučera.

Fanoušci mohou znovu vybírat design dresu pro novou sezonu. Jaké na to máte ohlasy?
Volba dresů se už v minulém roce setkala s velmi kladnou odezvou. I proto jsme se rozhodli nabídnout fanouškům volbu i letos. Dokonce k nám dorazilo několik variant od samotných fanoušků, jestli bychom nechtěli uvažovat o jejich designu. Všechny návrhy jsme pečlivě zvážili a fanouškům za ně děkujeme. Věříme, že finální verze dresu se díky volbě bude líbit a i pro fanoušky pak bude lákavější si dres zakoupit.

Na sociálních sítích měl velký ohlas dres v červené variantě od jednoho z fanoušků. Uvažujete o změně barev?
Musím souhlasit, že designově to byl pěkný návrh. Zatím ale nechceme ustupovat od barev, se kterými jsme začali v roce 2013. Tedy žlutá a modrá. Samozřejmě chceme pracovat i s bílou a červenou, které jsou nedílnou součástí klubu, ale na sezónní dresy počítáme se žlutou a modrou. Dresy nám nově bude dodávat společnost Kappa a máme ze spolupráce radost, protože jejich grafici pracují i s návrhy našich fanoušků. Motor má čtyři barvy a nikdo neříká, že v budoucnosti nebudeme mít dresy v bílé nebo červené, ale zatím to není na pořadu dne. Navíc červenou variantu používá hodně týmů a my chceme být více vidět.

Dozná hala pro novou sezonu nějaké změny?
Zásadní změnu jsme udělali v uplynulé sezoně, kdy jsme zavedli nový systém vstupenek. Ten se přenesl i do permanentek, takže fanoušci si letos poprvé mohli úplně sami prodloužit platnost permanentky bez zásahu klubu. Fanoušci si to pochvalují, protože je to rychlé a komfortní. V dílčích věcech se pokusíme ještě vylepšit současnou donášku občerstvení při zápasech na dané místo. Chceme, aby fanoušci byli spokojení. Plánujeme rozvíjet více věcí, které sice nejsou nějak extra na první pohled vidět, ale v součtu tvoří důležité zázemí.

Myslíte například občerstvení?
Ano. A opět ve vztahu k divákům bychom byli rádi, kdyby se v nějaké rozumné době podařilo upravit prostory uvnitř haly. Existuje studie, podle které současné kapacity bufetů opravdu nevyhovují kapacitě hlediště, a to je samozřejmě špatně. S městem je vedení v kontaktu a o hale se často baví. Vnímáme to tak, že vedle hokeje je občerstvení druhá zásadní věc v hale. Obecně chceme vylepšovat současné věci, které fungují. Nechceme za každou cenu přinášet převratné novinky, které nemusí fungovat.

Kotle zůstanou na současném místě?
Ano. Souvisí to s úpravou haly, která patří městu. Chtěli bychom mezi kotle a sektory udělat alespoň předěly ze sítě nebo něco podobného, aby fanoušci na tribunách nebyli v přímém kontaktu. O úpravách přemýšlíme a diskutujeme, ale finální rozhodnutí není na nás.

Prostory fanshopu, kam byli fanoušci zvyklí chodit, jsou prázdné. Budete je renovovat?
Ne. Prostory fanshopu měníme za úplně jiné. Ze současných, které prostorově neodpovídaly našim ani fanouškovským nárokům, přecházíme o pár desítek metrů vedle do prostředí City Centra. Hned vedle Budvar arény je obchod Bauer, kam fanshop přesunujeme. Slibujeme si od toho lepší komfort pro fanoušky i rozšířenou nabídku služeb a vybavení. Budeme s fanoušky komunikovat i o představách sortimentu, který budeme doplňovat. Projekt je zatím na začátku, takže v současnosti není nabídka až tak pestrá, ale to se do startu nové sezony bude ještě vylepšovat.

Tradičními akcemi jsou retro zápasy. Můžete už prozradit termín a o jaký milník půjde?
Konkrétní ještě nebudu, takže na datum a zápas si musíte ještě počkat (úsměv). Mohu ale prozradit, že pravděpodobně půjde o připomenutí doby, kdy jsme vyhráli v roce 1949 titul mistrů světa, na kterém se poprvé podíleli hráči z Českých Budějovic. Od tohoto úspěchu v letošní sezoně uplyne 70 let. Máme i další plán, ale uvidíme, zda si ho nenecháme na další rok. Navíc dobíhá devadesátileté výročí klubu a v jeho rámci proběhne v muzeu velká výstava o historii klubu, na kterou se osobně hodně těším. Navíc vyjde i kniha k 90 letům, kterou pokřtíme před sezonou. V ní si fanoušci přečtou zmapovanou historii a dozví se plno zajímavostí. Máme tam krásné fotky a nové informace, které ještě nebyly odtajněny.

Pokusíte se získat do Budějc opět reprezentační zápasy?
Vůbec se tomu nebráníme. Když tu před rokem hrála reprezentace naposledy, mělo to velký ohlas u široké veřejnosti. Úprav, které jsou s danou akcí ale spojené, není málo. Je to otázka na svaz, zda sem bude chtít akci dát, ale my se tomu nebráníme a rádi pomůžeme. Svaz si mapuje, kde a jak fanoušci na reprezentaci reagují. A u nás jsou ty reakce kladné…

Jaká bude cena vstupenek na přípravu?
Počítáme, že vstupenka vyjde klasicky na 60 korun a permanentkáři budou mít zápasy zdarma. Čekají nás zajímaví soupeři z KHL, Německa, Kazachstánu i extraligy. Diváci se mají na co těšit. Příprava je hodně pestrá a těším se na ní. Uvidíme super zápasy a fanoušci si mohou být jistí, že nejen hráči, co jsou tady na zkoušku, budou hrát naplno již v přípravě a bude se na co dívat.

Prodej permanentek běží podle představ?
Jsme rádi, že fanoušci se sžili s novým systémem. Evidujeme i nové zájemce a s prodejem jsme spokojení. Budeme na tom, jak věřím, přibližně stejně jako v uplynulé sezoně. Snad fanoušky přilákáme i během sezony na kvalitní výkony. Máme zajímavého trenéra a sám se těším, co kluci v sezoně budou předvádět. 

Autoři | Foto Jan Luxík

Štítky ČEZ Motor, hokej, marketing, Tomáš Kučera

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Přihlášení uživatele

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.