Velmi úspěšná sezona se blíží ke konci a už teď je jasné, kdo povede ČEZ Motor České Budějovice v té další. Není to velké překvapení, smlouvu na další rok s opcí podepsal současný trenér Petr Rosol, po jehož boku pokračuje i Radek Bělohlav. Trenérský tým bude ale velmi pravděpodobně ještě rozšířen.
Trenérský tým ČEZ Motor České Budějovice naplnil předsezónní cíle měrou vrchovatou, proto není překvapením, že v Motoru bude pokračovat. „Dosáhli jsme ještě výš, než jsme před sezonou plánovali, naplnili jsme i cíle týkající se atraktivní hry, proto jsme rádi, že jsme se s trenéry domluvili na prodloužení naší spolupráce,“ vysvětluje generální manažer Stanislav Bednařík.
„Jsme si ale samozřejmě vědomi toho, že máme ještě rezervy, na kterých musíme pracovat, abychom splnili náš největší cíl, kterým je do budoucna rozhodně postup do extraligy. Mluvili jsme s trenérem Rosolem o tom, co se pokusíme upravit, a protože v tomto ohledu nevznikly žádné rozpory, nic nestálo v cestě naší další spolupráci,“ dodal Bednařík. A jaké novinky tým čekají? Jednou z nich by měl být například nový kondiční trenér, který by měl být v dohledné době mužstvu představen.
Přestože už se plánují kroky, které směřují k následující sezoně, ta letošní ještě neskončila. Motor se chce se svými diváky rozloučit při posledním domácím zápase v pátek 17. dubna od 17:30 hodin s Olomoucí. „Rozhodli jsme se, že z výtěžku za vstupné v posledním zápase věnujeme 10 tisíc korun každému mládežnickému týmu, který ještě nemá nové dresy s =M= na prsou,“ ukazuje Stanislav Bednařík další vstřícné gesto A týmu vůči mládeži. Takových mládežnických týmů by v klubu mělo být ještě šest, pokud se jim za této podpory podaří pokrýt zbytek potřebný k zakoupení nové sady dresů, měl by mít celý klub konečně jednotnou klubovou identifikaci.
A ještě jedna zajímavá věc pro diváky. „Na konci loňské sezony jsme založili tradici setkání s našimi fanoušky přímo na ledě, letos v tom chceme pokračovat. Každý fanoušek, který bude mít na sobě dres, šálu, tričko nebo čepici Motoru, bude moci přijít po utkání na ledovou plochu, kde společně s hráči a vedením klubu vytvoříme opět symbol toho, že jsme jedna velká motorácká rodina,“ vysvětluje okolnosti závěrečné oslavy na ledě marketingový ředitel klubu Tomáš Kučera.
Tisková zpráva
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.