pondělí 9. prosince 2019 Vratislav

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

FOTO: Nový C4 Cactus v redakčním testu obstál. Cestování s houpavou ladností připomíná legendární „citroeňácké“ odpružení

Připomíná skutečně jízda novým Citroënem C4 Cactus cestování na létajícím koberci, tak jak ukazuje reklama? Na to se při testu podívala redakce Budějcké Drbny, která nový hatchback prohnala v městské provozu i na okrskách jižních Čech.

„Automobil se na hladkých cestách skutečně pohybuje s houpavou ladností, která dává až vzpomenout na legendární „citroeňácké“ hydropneumatické odpružení,“ shrnul testovací jezdec Tomáš Dvořák.

Nový C4 Cactus představuje novou nabídku kompaktního hatchbacku. Pro C4 Cactus jde o výraznou změnu, protože se sice drží principů svého segmentu z hlediska technologií a motorů, ale odlišuje se svým charakterem a komfortem.

Testovaná benzínová „jedna dvojka“ s výkonem 81 kilowatt jede až nad očekáváním dobře a v nízkých otáčkách je motor až nečekaně tichý. „Pětistupňový manuál je fajn, občas by se ale hodila i šestka,“ dodal testovací jezdec.

I nový C4 Cactus zůstává oproti své konkurenci designovým originálem, který klade velký důraz na komfort. „Nesedí mi pouze nová příď k zadní části, ale to je jen subjektivní názor,“ doplnil Tomáš Dvořák.

A co, že vlastně nabízí Cactus nového? Po designové stránce má novou širší přední masku s LED světly pro denní svícení, které navazují na stylizované šípy tvořící logo značky a jsou protažené přes celou šířku vozu, elegantní světlomety podtrhující lesklé černé lišty a nárazník v barvě karoserie s bočními mřížkami sání pro větší dynamiku.

Plynulý profil vozu podtrhují nové vylepšené prvky Airbump ve spodní části dveří, které spolu s ochranou prahových lišt zajišťují větší dynamiku a optimální ochranu zejména v městském prostředí.

Nový C4 Cactus nabízí 31 kombinací individualizace exteriéru, a to díky 9 odstínům karoserie a 4 balíčkům Pack Color, které zahrnují elegantní barevné prvky. 

Cena C4 Cactusu startuje na 339 900 korunách za benzínovou „jedna dvojku“ ve výbavě FEEL. U automatu si připlatíte 40 tisíc podobně jako u naftové „jedna šestky“. Cactus ve výbavě SHINE je k dostání už v ceně 389 900 korun.

Klady:
  • při klidné jízdě je podvozek opravdu pohodlný
  • perfektně zvládá standartní nerovnosti
  • sedačky pohodlné jako “křeslo v obýváku” a to i na zadní lavici
  • velice dobré odhlučnění i při vyšších rychlostech
  • přístrojová deska je velice nízko, to znamená dobrý výhled z vozu
Zápory:
  • absence otáčkoměru
  • horší zadní výhled
  • řazení s dlouhými drahami ale přesné
  • lehké řízení bez zpětné vazby - pohodové tempo mu sedí nejvíce

Autoři | PR text | Foto Jan Luxík

Štítky auto, Citroën Cactus, testování

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Přihlášení uživatele

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.