pondělí 24. února 2020 Matěj

Vyhledávání

Nalezené články: "reklamace"

U 3 ze 4 kontrolovaných e-shopů odhalila Česká obchodní inspekce porušení zákona

České obchodní inspekce se zaměřila na kontrolu internetových obchodů. Výsledky za třetí čtvrtletí roku 2019 potvrdily, že v oblasti internetového prodeje dochází neustále k porušování spotřebitelské legislativy, tedy práv spotřebitele. Trendem...

ČOI zakázala fén od Sencoru. Při testech se roztavil plastový kryt

Jeden druh vysoušeče vlasů od značky Sencor je podle České obchodní inspekce nebezpečný. Při laboratorní zkoušce se plastový kryt fénu roztavil a odkryl tak část elektrického obvodu. Podle inspekce se mohou lidé při roztavení popálit, případě se...

Vady zájezdu reklamujte co nejdříve

Stejně jako každá jiná služba musí i zájezd proběhnout podle uzavřené smlouvy. Ubytování musí mít správný počet hvězdiček, moře být tak blízko, jak bylo napsáno v katalogu, a chybět nesmí ani slíbený bazén. Je-li cokoliv v nepořádku, je třeba...

Reklamace v kadeřnictví? Lépe jí předcházet

Nepovedená úprava vlasů je něco, co se řada spotřebitelů a spotřebitelek bojí reklamovat. Zákazník si nemusí nechat líbit to, co mu kadeřník na hlavě napáchal. Nápravu může žádat za křivý sestřih, špatně obarvené vlasy nebo tehdy, když prodloužené...

Jaké jsou nejčastější omyly při reklamacích?

Reklamace patří k nejčastěji uplatňovaným a také nejdůležitějším spotřebitelským právům. Pravidla pro uplatňování takzvaných práv z vadného plnění však nejsou jednoduchá a zákazníci v nich často tápou. S jakými omyly se ve spotřebitelské poradně...

Více článků »

Nalezené fotogalerie: "reklamace"

Nebyla nalezena žádná fotogalerie.

Nalezené profily: "reklamace"

Nebyly nalezeny žádné profily.

Přihlášení uživatele

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.