Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekÚterý, 2. března 2021, 16:21
Cestovní ruch čeká kvůli současné krizi obtížné období. Pro záchranu je potřeba udělat jeho restart, ten však musí proběhnout zevnitř. Zvyšovat kvalitu služeb a koordinovat spolupráci napříč územím se snaží destinační manažeři na Budějovicku. Připravili vzdělávací workshopy i sérii pracovních setkání.
Program vzdělávání je jedním z pilířů destinační společnosti Českobudějovicko - Hlubocko již od jejího vzniku v roce 2016. Teď však nabývá na důležitosti více než kdy jindy. „Současná situace v cestovním ruchu není růžová a v následujícím období bude vznikat větší tlak na kvalitu služeb a připravenost jejich poskytovatelů. Dlouhodobě se proto snažíme zvyšovat odbornost zaměstnanců v cestovním ruchu a tím zlepšovat úroveň kvality služeb v oblasti Budějovicka,” vysvětluje ředitel společnosti Českobudějovicko - Hlubocko Tomáš Polanský.
Destinační společnost připravila dvanáct vzdělávacích workshopů, které pokrývají různé oblasti. „Zaměřujeme se například na marketingové a manažerské dovednosti, trendy v poskytování služeb, nebo čistě praktické dovednosti, jako je efektivní úklid hotelových pokojů,” dodává Tomáš Polanský. Workshopy jsou zdarma a jsou určené především pro poskytovatele služeb z oblasti Budějovicka, Hlubocka a Vltavotýnska, které destinační společnost zaštiťuje. Přehled vzdělávacích workshopů je umístěn na webu společnosti www.cb-hl.cz.
Kromě vzdělávání společnost letos zavedla jednu novinku. S partnery a poskytovateli služeb se budou manažeři setkávat na pravidelných pracovních snídaních. „Je to pro nás možnost přímé komunikace s lidmi, kteří vytvářejí nabídku pro turisty v naší oblasti,” říká Polanský. „Musíme naslouchat jejich potřebám a koordinovat vzájemnou spolupráci a činnosti, abychom efektivně zlepšovali služby i prostředí Budějovicka. Jen tak můžeme zůstat konkurenceschopní v oblasti cestovního ruchu v rámci republiky i celé Evropy,” dodává Polanský.
Destinační společnost Českobudějovicko - Hlubocko je společně s Jihočeskou centrálou cestovního ruchu také dlouholetým spoluorganizátorem odborné konference cestovního ruchu Travelcon. Ta má opět za cíl podporu rozvoje cestovního ruchu v Česku a zvyšování odborné úrovně poskytovatelů služeb v turismu.
Loňský ročník byl z důvodu COVID-19 přesunut do online prostředí a zúčastnilo se ho více než 1600 posluchačů. Letošní konference proběhne 15. a 16. dubna opět v online podobě. Program a vstupenky naleznou zájemci na www.travelcon.cz
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.