Počasí dnes24 °C, zítra25 °C
Neděle 28. dubna 2024  |  Svátek má Vlastislav
Bez reklam

Učitelé se seznamovali s využitím dotykových technologií ve výuce

Zhruba 700 učitelů z celé republiky se zúčastnilo v rámci projektu Škola dotykem takzvané Akademie. O co se jednalo? O bezplatné semináře zaměřené na využití dotykových technologií a celkově digitálního vzdělávacího obsahu ve výuce. Digitální třída je i na Základní škole Pohůrecká České Budějovice, kde se seminář také uskutečnil.

Semináře se účastnili učitelé, kteří s tablety žádné zkušenosti neměli, ale také ti, kteří již na školách tablety používají. Začátečníci ocenili především to, že práce na tabletech není tak komplikovaná a tablet se jako pomůcka dá v hodinách prakticky využít,“ uvedla Kateřina Tůmová, učitelka a lektorka ZŠ Pohůrecká v Českých Budějovicích.

Budějcká kantorka si nejvíce cenila vzájemného sdílení zkušeností s kolegy ze škol, které jsou vybaveny tablety. „Bylo pro mě ale také velmi přínosné, že jsem své zkušenosti mohla předat ostatním kolegům. Sama jsem v loňském roce byla tabletový začátečník a měla obavy z toho, jak se s novými technologiemi poperu. Za rok jsme stihli společně se žáky vytvořit spoustu zajímavých materiálů a jsem ráda, že jsme je mohli prezentovat dál.“

Dotykové technologie již naplno pronikly do našich životů a neopomínají je ani školy. Jaký je váš názor na zapojení tabletů do výuky?

Štítky technologie, tablet, České Budějovice, Kateřina Kristelová

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Učitelé se seznamovali s využitím dotykových technologií ve výuce  |  Českobudějovicko  |  Z kraje  |  Budějcká Drbna - zprávy z Českých Budějovic a jižních Čech

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Uložené články mohou používat pouze přihlášení uživatelé.

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.