„Náš zákazník, náš pán.“ Rčení, které platí od nepaměti. Ale o svého zákazníka je potřeba se také pečlivě starat. Proto se 13. října uskuteční v Clarion Congress Hotelu konference s názvem Péče o zákazníka, kterou pořádá místní pobočka neziskové organizace JCI Czech Republic.
JCI sdružuje mladé podnikatele, manažery a vedoucí pracovníky z celé České republiky. Zaměřuje se na rozvoj a kultivaci tuzemského podnikatelského prostředí, na získávání nových podnikatelských příležitostí a kontaktů, a to nejen na území České republiky, ale i v sousedních regionech.
Konference Péče o zákazníka je součástí čtyřdenního národního kongresu CZEKO 2016 a je určena především veřejnosti. Bude zahájena vystoupením jednotlivých řečníků – Vratislavem Kulhánkem (bývalý předseda představenstva Škoda Auto a bývalý ředitel Robert Bosch České Budějovice), Michalem Heisigem (od roku 2009 obchodní ředitel Seznam.cz), Jurajem Saskem (ředitel a spolumajitel agentury Visibility) a Danielem Munichem (akademický ekonom, člen NERV II). Po přednesech bude vedena panelová diskuze s řečníky.
Vstup na konferenci je zcela zdarma! Je jen potřeba se na ni předem registrovat. Na místě pak bude registrační desk otevřen od 15 hodin, samotná konference začíná v 16:00 a potrvá čtyři hodiny. Organizátoři navíc rádi uvítají v průběhu dobrovolné vstupné, které bude v plné výši darováno spolku DialogCB pro projekt Budějcké obědy dětem.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.