neděle 23. února 2020 Svatopluk

Veřejná prezentace představí rozšíření parkovacích zón na Pražském předměstí

Rozšíření parkovacích zón na Pražském předměstí. To bude tématem veřejné prezentace druhé etapy rozšíření budějcké modré vlny. První prezentace proběhne už dnes, v 16 hodin v zasedací místnost zastupitelstva města v budově historické radnice na náměstí Přemysla Otakara II.

„Docílili jsme toho, že si každý své auto pohodlně zaparkuje a nebojuje s místem dlouhým objížděním a čekáním, až někdo z parkovacího stání odjede, a to samozřejmě všichni kvitují. Často se setkávám s dotazy na námi avizované rozšíření parkovacích míst, mnozí lidé žijící na Pražském sídlišti volají po rozšíření. A právě pro ně jsou určeny veřejné prezentace,“ říká náměstek primátora František Konečný. 

Dnes od 16 hodin se tak mohou lidé přijít podívat na veřejnou prezentaci druhé etapy rozšíření parkovacích zón v lokalitě Pražského předměstí, vymezeného ulicemi Husova, Pražská, Strakonická a řeka Vltava.

Druhé kolo prezentace proběhne o týden později, v úterý 23. října, od 17 hodin v přednáškové aule Střední průmyslové školy stavební v Resslově ulici.

Foto Jan Luxík

Štítky modré zóny, parkování, České Budějovice, doprava

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Zipe Pezi

Město se musí bránit provozu aut. Nemůže za celou situaci - nezavinilo ji. Zimola měl poradce pro likvidaci krajské veřejné dopravy - jakéhosi provinčního vychytralce Žemličku. Tak se rušila příměstská doprava, rychle, překotně zlikvidovali linky osobních vlaků (další otázkou je, kam zmizely na lidech takto "uspořené" peníze). Lidem z venkova tedy nyní nezbývá, nežli použít osobních aut, která překáží ve městech. Nejhorší dopravu nemá město ČB, ale JČ kraj celkově - což se projevuje ve městech - nejčastějších cílech cest lidí z venkova, kterým "nic kloudně nejede"..... Dokud se kraj nedistancuje od přihlouplé doktríny vytlačovaní veřejné dopravy z území kraje (především železnice, která jaksi z principu ulice neucpává a je autům nejvhodnější alternativou) a nezačne napravovat chyby minulého hamižného vedení, tak se zlepšení nedočkáte. Naopak - bude li veřejná doprava srovnatelná s tou, která funguje např. okolo Prahy, mnoho lidí jistě nechá auto doma a nebudou překážet v parkování lidem na Pražském sídlišti.

středa, 17. října 2018, 08:46

Přihlášení uživatele

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.