Přivaděč dálnice D3 směrem na Český Krumlov postaví společnost M-Silnice za 322,9 milionu korun bez DPH. Stavba by měla začít do konce první poloviny letošního roku. ŘSD vybíralo ze šesti nabídek na stavbu dálničního přivaděče na silnici I/39 Třebonín - Rájov a nejvýhodnější podala firma M-Silnice.
„ŘSD vybralo zhotovitele stavby “I/39 Třebonín (MÚK D3) - Rájov”, kterým je společnost M - SILNICE a.s. za nabídkovou cenu 322,9 milionů korun bez DPH. Na stavbu je vydáno je stavební povolení v právní moci a je dokončena majetkoprávní příprava," napsal na Twitteru ředitel Ředitelství silnic a dálnic Radek Mátl s tím, že zahájení realizace stavby plánuje ŘSD do konce první poloviny tohoto roku.
ŘSD vybralo zhotovitele stavby “I/39 Třebonín (MÚK D3) - Rájov”, kterým je spol. M - SILNICE a.s. za nabídkovou cenu 322,9 mil. Kč bez DPH. Na stavbu je vydáno je SP v právní moci a je dokončena majetkoprávní příprava. Zahájení realizace stavby plánujeme do konce 1. pol. t.r.
— Radek Mátl (@MatlRadek) April 11, 2024
Silnice má napojit českokrumlovský region na připravovanou dálnici D3. Přivaděč bude částečně novostavbou vedenou podél nynější silnice druhé třídy číslo 155 mezi sjezdem z D3 u Třebonína a Rájovem.
Ve výstavbě je teď na jihu Čech 31,9 kilometru dálnice D3. ŘSD v lednu zahájilo budování úseku Nažidla - Dolní Dvořiště na Českokrumlovsku. Náklady na stavbu 3,5 kilometru dlouhého úseku činí 875 milionů korun. V následujících měsících by měla začít stavba posledního úseku mezi Nažidly a Kaplicí nádraží, který měří 12 kilometrů.
V provozu je 70 kilometrů D3, která má v budoucnu spojit Prahu s Českými Budějovicemi a rakouskými hranicemi. Měřit má 170 kilometrů. Celou D3 z Prahy k hranicím včetně středočeských částí chce stát podle ministerstva dopravy dokončit do roku 2031, jihočeskou část do roku 2026.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.