Počasí dnes2 °C, zítra1 °C
Čtvrtek 21. listopadu 2024  |  Svátek má Albert
Bez reklam

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Jihočeská filharmonie hraje v nové reklamní kampani Není hráč jako hráč

PR článek

Jihočeská filharmonie a Chilli Production spojili své síly a přicházejí s originální reklamní kampaní, která divákům netradičním způsobem přiblíží fungování filharmonie. Její srovnání se sportovním mužstvem někoho možná překvapí, ale podobnost je větší, než se zdá.

Tvůrcem kampaně je reklamní agentura Chilli Production, která sídlí v domovském městě Jihočeské filharmonie - Českých Budějovicích. „Jako budějovičtí patrioti jsme nadšeni ze spolupráce s Jihočeskou filharmonií, která v kategorii vážné hudby hraje v Česku první ligu. Chceme ukázat mladým lidem i lidem s předsudky, že klasická hudba není žádná nuda pro pár vyvolených. Proto jsme zvolili srovnání filharmonického orchestru se sportovním mužstvem, které je srozumitelné i zábavné,” okomentoval kampaň Otta Kovařík, šéf agentury.

Základem kampaně jsou spoty, které ukazují, jak filharmonický orchestr a jeho hráči fungují, a které je staví do kontrastu s hráči volejbalu a hokeje. Přestože ústředním tématem je vážná hudba a její přiblížení veřejnosti, filharmonici se příliš vážně neberou a nové role si užívají. „Sportovní metafory vnášejí do kampaně emoce a vzrušení a mohou tak přilákat pozornost lidí, kteří by jinak na koncert filharmonie nešli,” dodává Kovařík.

Poslech živé hudby v tak vysoké kvalitě je neopakovatelným zážitkem zcela srovnatelným s atmosférou při návštěvě sportovního utkání. Při každém vystoupení Jihočeské filharmonie se tak diváci mohou těšit na napínavou hru plnou emocí a vzrušení. A to bez jediného faulu!

O Jihočeské filharmonii

Jihočeská filharmonie vznikla v Českých Budějovicích v roce 1981 pod původním názvem Jihočeský státní orchestr. V současnosti má 39 členů. U vzniku orchestru stál dirigent Jaroslav Vodňanský, později se ve funkci šéfdirigenta vystřídali Ondřej Kukal, Břetislav Novotný, Jaroslav Krček, Stanislav Vavřínek a Jan Talich. Od roku 2021 je šéfdirigentem Miran Vaupotić.

Orchestr vedle interpretace hudby klasických skladatelů a skladeb pro menší orchestry stále více sleduje současné trendy propojování žánrů, objevování nových pohledů na interpretaci či prezentaci a systematicky pracuje na stále vyšší kvalitě přednesu. Většina hudebníků jsou mladí, ctižádostiví, šikovní a perspektivní interpreti, kteří vítají jakoukoliv další možnost spolupráce se špičkovými dirigenty i sólisty. Ambicí Jihočeské filharmonie je udržet žádoucí zájem stávajících abonentů a současně se zaměřit na mladší publikum a širší veřejnost, aby si do koncertního sálu našli cestu i Jihočeši, které vážná hudba doposud míjela. S tím má pomoci právě nová kampaň.

Hodnocení článku je 100 %. Ohodnoť článek i Ty!

Štítky Jihočeská filharmonie, klasická hudba, orchestr, reklamní kampaň, České Budějovice

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Jihočeská filharmonie hraje v nové reklamní kampani Není hráč jako hráč  |  Kultura  |  Zprávy  |  Budějcká Drbna - zprávy z Českých Budějovic a jižních Čech

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.