Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekČtvrtek, 16. června 2016, 14:54
Síť devíti regionálních stanic Hitrádií, mezi které patří i českobudějovické Hitrádio Faktor, mění vizuální styl a zvukový obal. Po deseti letech budování brandu „Hitrádia“ má nový vizuální styl a zvukový obal Hitrádií posílit vnímání značky a oslovit nové posluchače z cílové skupiny 25-45.
Skupina MEDIA BOHEMIA přichází s nejvýraznějším rebrandingem na českém rádiovém trhu za poslední dekádu. Síť Hitrádií, které si týdně naladí přes 1 milion posluchačů, od 30. května nasazuje nový zvukový obal, který vznikl v nahrávacích studiích v Berlíně za spolupráce s nejlepšími českými muzikanty v čele se zpěvačkou Dashou. Nová zvuková grafika Hitrádií nabídne posluchačům zvuk, který překračuje soudobé normy a dovolí jim nahlédnout do budoucnosti rádií. „Chtěli jsme do českého éteru přinést zcela nový zvuk, proto jsme si pro spolupráci na nové zvukové grafice vybrali špičkové studio Audiowerk v Berlíně, které je držitelem celé řady německých rádiových cen, nebo mezinárodních Eyes and Ears Awards,“ říká Jan Neuman, člen představenstva MEDIA BOHEMIA pro řízení programu.
Hitrádia představila 6. června posluchačům i nové grafické logo, nový font a své nové barvy. Oválné ohraničené logo nahradilo moderní, dynamické, progresivní logo vytvořené ostravským grafikem Georgi Stojkovem, který má za sebou úspěšnou spolupráci s Febiofestem, či kapelou Kryštof. Dominantou nového loga se stává srdce, které hraje. „Nešlo nám čistě o změnu loga. Zadání bylo změna komunikačního konceptu Hitrádia. Kreativní návrh Georgi Stojkova byl zcela jednoznačně nejpromyšlenější a pracuje skutečně s celkovým komunikačním konceptem rádia,“ říká Jan Neuman. „Před deseti lety bylo hlavním cílem vytvořit programově homogenní skupinu regionálních rádiových lídrů, zároveň ale zachovat jejich regionální jedinečnost. Dnes se posouváme o krok dál a nový komunikační koncept Georgi Stojkova má za cíl posílit pozici Hitrádií u posluchačů jako jejich srdeční první volby,“ dodává Jan Neuman.
S tím je spojená i změna hudebního positioningu, kdy Hitrádio Faktor bude nadále hrát „hit za hitem“, nicméně nově bude Hitrádio Faktor - rádio, které hraje!
Zvukovou a vizuální změnu doplní uvolněnější a mladší projev moderátorů a výchova silných regionálních osobností. Rovněž zpravodajství nového Hitrádia Faktor bude dynamičtější, flešovitější a zábavnější při zachování regionální kompetence a serióznosti.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.