Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekStředa, 8. listopadu 2017, 14:51
Firma G-car nenabízí pouze luxusní a drahá auta. Na své si přijdou i klienti, kteří touží po voze pro běžnou a denní potřebu. Navíc s jejich novou možností financování si vybere opravdu každý. O všech podmínkách a možnostech se rozpovídal jednatel firmy Ctirad Barták.
V podvědomí zákazníků je zakořeněno, že se zabýváte pouze luxusními a drahými auty. Je tomu skutečně tak?
Ne, určitě není... Hlavním záměrem naší společnosti je nabízet zánovní vozy, s dohledatelnou historií a jasným původem. Naší prioritou je, abychom nabízeli vozy všech cenových kategorií. V naší nabídce si tak klient má možnost vybrat od vozů pro běžnou denní potřebu přes manažerské vozy až po užitková vozidla. Vybíráme si však značky a modely vozů tak, aby nedocházelo k přemrštěnému meziročnímu propadu hodnoty. Takových je na trhu hodně a věřím, že je již dokážeme úspěšně selektovat.
Podle mě máte nejzajímavější financování na trhu. Mohl byste našim čtenářům představit, v čem je vyjímečné?
Hlavní výhodou našeho financování je to že, kombinuje dohromady výhody operativního leasingu a spotřebitelského úvěru. Základní myšlenka je otázka. Proč platit sto procent ceny vozu, když jej chci pořizovat jen na dva roky? Nemusím zatěžovat ať už firemní či rodinný rozpočet vysokým jednorázovým výdajem za koupi vozu, když mohu splácet pouze jeho propad hodnoty za dobu užívání. Propadne na ceně vůz koupený v hotovosti méně než ten financovaný? Ne, samozřejmě že ne. Rozdíl je pouze v nízkém úroku banky, který však nikdy nepřesahuje 5,9 procenta RPSN. Úrok však kompenzujeme klientům vyšší odkupní cenou vozu při vrácení.
Vy si tedy po ukončení financování vezmete vozidlo zpět?
Ano. Při uzavření smlouvy klient již předem vidí celý systém financování od A do Z. Jak jsem již zmiňoval měsíční splátka je vždy nastavena tak, aby co nejvíce odpovídala propadu hodnoty každého konkrétního vozu a poslední měsíční splátka období (tzv. zůstatková hodnota) je stanovena předem. Co je na tom všem příjemné je ten fakt, že finální volba je na klientovi. Ten může po uplynutí doby vůz nechat u nás a vybrat si jiný, nebo v případě že by byl s vozem spokojen a chtěl si jej ponechat, je zde možnost vůz znovu přefinancovat či doplatit za hotové.
Jestli tomu dobře rozumím, tak v měsíčních splátkách dvouletého financování je rozpočítán celý propad ceny vozidla?
Ano, snažíme se dle zadání klienta stanovit propad, a to na daný nájezd kilometrů. To však neznamená, že klient jako u klasického operativního leasingu dostává jakékoli penále za přesažený stav tachometru. Klient není nijak limitován, jen pak u vrácení vozu dojde ke kontrole, jestli nájezd ovlivnil negativně zůstatek. Nic jako šest korun za každý přejetý kilometr však v reálné ceně vozu nehrozí.
To znamená, že když u Volkswagen Passat plánujete propad ceny za 2 roky o 100 tisíc korun, tak měsíčně budu platit cca 4 tisíce 200 korun za skoro nové auto a pak vám ho vrátím?
Je tomu téměř tak. Jen bohužel nesmíme zapomenout na malý úrok banky a pojištění vozu. Pojištění umíme za velice dobrých podmínek, nebo si jej může klient zařídit sám. Úrok je i u takto krátké smlouvy dokonce nižší, než u klasického úvěru na sedm let. Co je však dobré říci je, že financovat vůz můžete i v plné výši hotovostní platbou.
Jak je to s DPH?
Vůz je v plném vlastnictví klienta a je-li plátce DPH, bude mu daň vrácena z plné ceny vozu. Nikoli jen z propadu hodnoty! To z našeho systému dělá naprosto jedinečný nástroj, jak vůz odepisujete rychleji než splácíte. Na splátkách samotných již žádné DPH není.
Může být financování G-variant i na fyzickou osobu, nebo pouze na právnickou?
Financování G-Variant lze realizovat jak pro fyzickou, tak i právnickou osobu. Jediným rozdílem je, že plátce daně má možnost odpočtu DPH z celé částky vozu a může jej odepisovat z daní.
Jak stará auta prodáváte?
Naší filozofií byla vždy otázka, proč kupovat levnější starší vůz, když majitele finálně na opravách vyjde dražší, než vůz mladý. Snažíme se o realizaci mladých vozidel do pěti let stáří, aby vše co klient zaplatí, bylo jen pojištění, běžná údržba a propad hodnoty vozu.
Jsou to pouze auta po operativním leasingu?
Většina našich skladových vozů je z aukcí bank, tudíž většinou z operativních leasingu, plus odebíráme vozy od našich dlouholetých tuzemských partnerů. Původ vozu a jeho technický stav je tak vždy garantován.
Dovážíte auta i z ciziny na zakázku?
Ano, i toto je možné. V případě požadavku klienta na konkrétní vůz, který nemáme skladem dovážíme vozy z Evropské unie od autorizovaných prodejců. Za dobu existence naší firmy jsme si vybudovali dlouholeté vztahy se zahraničními partnery všech automobilových značek. Dokážeme realizovat i zakázkový dovoz bez snížené kvality vozu. Vyhýbáme se však cestování po zahraničních autobazarech, kde by nebylo možné udržet nutnou kvalitu vozu pro garantování zůstatkové ceny. Jsme vždy majitelem a tedy garantem původu a stavu všech našich vozů.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.