Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekStředa, 31. ledna 2018, 12:23
Pět témat, pět řečníků, pět hodin přednášek. To nabídne konference Digidějovice o on-line marketingu, kterou na čtvrtek 8. února připravuje internetová agentura Inizio ve spolupráci s Jihočeskou hospodářskou komorou. Těšit se můžete na uznávané řečníky z oboru, kteří se s vámi podělí o své poznatky a zkušenosti.
Při konferenci jako hlavní řečník vystoupí Vilém Rubeš, který se věnuje reklamě přes pětadvacet let. Vilém je uznávaným českým kreativcem zaměřujícím se na budování značek. Kromě marketingu ho baví i média. Za svou práci získal přes šedesát ocenění na českých i mezinárodních soutěžích.
Druhým řečníkem bude Adam Šilhan, jenž vede marketingové oddělení v brněnské agentuře igloonet, kde si založil datový tým. Díky tomu se účastníky konference bude moci podělit o to, jaké procesy v marketingu automatizovat a kde má či naopak nemá automatizace smysl.
Řešíte u vás ve firmě General Data Protection Regulation (GDPR) nebo-li obecné nařízení o ochraně osobních údajů? Na toto téma bude hovořit Jitka Kmošková z týmu advokátů Frank Bold, kde se specializuje právě na GDPR. O tomto tématu píše odborné články, vede školení a vystupuje na konferencích. Dále se věnuje také právu soukromému, smluvnímu a pracovnímu.
Inspirativním a zábavným řečníkem bude Jan Junek, který působí jako UX designer a konzultant v agentuře Proof & Reason. Zde pracuje na projektech pro firmy jako E.ON, Sapeli nebo Generali. Web Sapeli, který navrhoval, dokonce vyhrál soutěž WebTop100 v kategorii Firemní web roku, zaměření na obchod a služby B2C.
Konferenci svým výstupem uzavře Jan Nedvěd, který před dvanácti lety založil agenturu Inizio a nyní se věnuje především vyhodnocování a návratnosti internetového marketingu. Ve své přednášce odkryje, jak je možné pracovat s gendrem v digitálním marketingu a jak může klientům feminismus vydělat peníze.
V průběhu konference její účastníky také čeká panelová diskuze, během níž se mohou zájemci zapojit do debaty o tom, jak bude vypadat letošní digitální marketing. Vstupné na konferenci je 1190 korun bez DPH, pro členy Jihočeské hospodářské komory 1090 korun bez DPH. Cena vstupenky zahrnuje oběd a občerstvení během konference. Přihlásit se můžete zde.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.