Velmi populární při tradičním Dni otevřených dveří v českobudějovické teplárně je svezení parním vlakem. Tato atrakce nebude chybět ani tuto sobotu 22. září a návštěvníky bude po celý den zdarma vozit mezi teplárnou a lokomotivním depem, které bude dějištěm Národního dne železnice.
První parní vlak vyjede z vlečky českobudějovické teplárny už v 9:10 hodin, přistaven bude na místo už o sedm minut dříve. Tento kyvadlový spoj pak bude jezdit zdarma v půlhodinových intervalech, poslední odjede z teplárny v 16:40 hodin. Pendlovat bude mezi teplárnou a lokomotivním depem Českých drah, které bude dějištěm mimořádného Národního dne železnice.
ČTĚTE TAKÉ: Je libo černou uhelnou zmrzlinu? Zajděte do budějcké teplárny
Vlečka teplárny příjezd: 9:03 - přistavení spoje, 9:33, 10:03, 10:33, 11:03, 11:33, 12:03, 12:33, 13:03, 13:33, 14:03, 14:33, 15:03, 15:33, 16:03, 16:33
Vlečka teplárny odjezd: 9:10, 9:40, 10:10, 10:40, 11:10, 11:40, 12:10, 12:40, 13:10, 13:40, 14:10, 14:40, 15:10, 15:40, 16:10, 16:40
„Časy jízd jsou orientační. Na tento kyvadlový spoj parního vlaku z teplárny navazuje v depu Českých drah kyvadlo motorového vlaku, které je rovněž zdarma. Bližší informace návštěvníci získají v informačních stáncích Českých drah v místech konání akcí," uvedla Bohdana Kollerová z útvaru vnějších vztahů českobudějovické teplárny.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.
Zvolení místa dne železnice je příznačné - v kraji, jehož mocipáni železnici decimují, soustavně ničí a to dlouhodobě... Jehož hejtman si bohatě vydržoval "poradce" pro železniční dopravu, vejlupka s opravdu pozoruhodnými názory, kupř. "příměstská doprava je v JČ nesmysl", "regionální tratě v JČ jsou nesmysl, přežitek", "autobus JIHOTRANZu je lacinější 5x - 29x, nežli vlak ČD", či "pro JČ kraj je nejvhodnější doprava individuální". Dle tohoto senilního mouly tedy postupně kraj zrušil: 40% osobáků na Strakonice a dále na Plzeň, téměř všechny osobáky Veselí n. L. - ČB (po r. 20014 zbyly TŘI páry) - do Tábora nejelo jeden čas NIC, trať do Netolic, trať do Týna, brutálně omezili vlaky do Slavonic, na většině sítě os vlaků tehdy zavedli nepoužitelný čtyřhodinový "takt".. Šikovně zprivatizovali šumavské tratě, kdy v letošní sezoně snížili počet cestujících o téměř 30% (hnusné, smradlavé vlaky, zpoždění, zmatky, nehody - protekční dopravce totiž NEMUSÍ mít stejné zabezpečení, jaké měly předtím ČD a.s... - není divu, že většina výletníků jela podruhé jinak). Ve výčtu podobných volovin by se dalo pokračovat i v autobus. dopravě (viz. průměrné obsazení linkáče kolem 6 pasažérů na spoj) . Diví se dnes ještě někdo osobními auty ucpaným JČ městům, po takových hloupých šarádách úplatných podvodníků??!!