Zkuste vyjmenovat pár podniků, kam v Českých Budějovicích vzít návštěvu. Tápete? Práci vám teď ulehčil spolek České Budějovice, který ve spolupráci s destinací Českobudějovicko – Hlubocko vypracoval seznam 72 subjektů z oblasti gastronomie, ubytování a turistických cílů, které stojí za návštěvu.
Samotné vyhodnocení nejlepších subjektů ze všech tří oborů probíhalo za pomoci analytického systému, který vyhodnocuje data z reálných statistik za posledních několik měsíců, na základě počtu hodnotitelů, váženého průměru, auditů a dalších obecně dostupných dat z portálů Tripadvisor, Googleplaces, Booking či Facebook. Hodnotitelé nedali jen na zprostředkované údaje, ale vyrazili také do terénu, kde kvalitu zkontrolovali pomocí mystery shoppingu.
Hlavní myšlenkou celého projektu je mimo zkvalitnění služeb na Českobudějovicku i motivace subjektů cestovního ruchu k lepší zpětné vazbě a dobré reklamě, která vychází přímo ze zkušeností zákazníka a dalšího doporučení. Dalším efektem projektu je prohloubení komunikace mezi návštěvníkem a majitelem subjektu, progresivita recenzí, zapojení subjektů do nabídky cestovního ruchu pro celou ČR a jednotnou propagaci na sociálních sítích.
Projekt byl koncipován tak, aby se mohly zapojit i drobné subjekty, pro které je zároveň motivací zlepšování servisu a služeb na takovou úroveň, aby se projevilo celkové hodnocení subjektu za účelem dostat do povědomí návštěvníka i menší kvalitní místa a podniky.