čtvrtek 21. listopadu 2019 Albert

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Partner na služební cesty i na rodinou dovolenou. Tucson se během patnácti let změnil v elegána

Přesně před patnácti lety sjel z výrobní linky první kus malého kompaktního SUV korejské automobilky Hyundai. Tehdy si Tucson teprve hledal své místo na trhu. Jeho třetí pokračování prodávané na našem trhu od roku 2016 už patří mezi vyhledávané modely v kategorii SUV a automobilka s nim slaví úspěchy v českém, evropském i celosvětovém měřítku. Poslední evoluci Tucsonu, který prošel faceliftem v loňském roce, nyní otestovala redakce Drbny.

Tucson už na první pohled zaujme vzhledem. Značně přepracovaný design vystihují především moderní Bi-LED přední světlomety, které svým designem podtrhují sportovní vzhled vozu a navazují na kaskádovitou mřížku chladiče s nově navrženým designem nárazníku. Celkový vzhled vozu umocňují zadní LED svítilny a zadní nárazník. Nový Tucson tak můžeme bez váhání nazvat nejen rodinným SUV, ale také pohledným byznys vozem, za kterým se otočí nejeden kolemjdoucí a dost možná vám ho bude závidět i obchodní partner.

S faceliftem doznal změn také interiér. Uvnitř se změny týkají hlavně palubní desky s pozměněným tvarem. Od druhé výbavy Trikolor disponuje novým a moderním, jakoby volně stojícím dotykovým displejem na středovém panelu.

Nový Tucson nabízí největší objem zavazadlového prostoru ve své třídě a sklopením zadních sedadel rychle zvýší základních 513 litrů na 1 503 litrů. Pod výškově nastavitelnou podlahou se ukrývá další úložný prostor.

Klady
Cena
Design
Výběr motorizací

Zápory
Vyšší spotřeba u testovaného modelu

Hlučnější podvozek na rozbité cestě

V redakčním testu jsme vyzkoušeli model s benzínovým motorem 1.6 T-GDI s výkonem 130 kilowatt a automatickou převodovkou. Pohodlný cestovní výkon je vykoupen poměrně vysokou spotřebou. Během třídenního testování jsme najeli zhruba 700 kilometrů, při kterých se spotřeba pohybovala mezi devíti a deseti litry paliva na sto kilometrů. Právě proto motor potěší spíš řídíce, kteří měsíčně nenajezdí tisíce kilometrů, ale přitom chtějí pohon všech kol a mají rádi živější svezení.

Na jízdním komfortu přidá i skvělé odhlučnění interiéru a až neskutečně tichý projev motoru, který při plynulé jízdě nebyl téměř slyšet.

Sečteno podtrženo. Nový Hyundai je v poměru cena – kvalita jedním z nelákavějších vozů ve svém segmentu. I proto se stal vítězem několika srovnávacích testů nejen v tuzemsku. „Nízká cena, dlouhá záruka a bohatá výbava mu zajistily první místo. Solidní Tucson nabídne i dobrý komfort, jednoduché ovládání, úspornou pohonnou jednotku a především spoustu místa uvnitř,“ napsal například časopis Auto motor a sport. A my můžeme jen souhlasit. Při ceně startující na 469 990 korunách bude jen těžko hledat konkurenci.

Tucson se během patnácti let změnil v elegána

čtvrtek, 23. května 2019, 11:06

Tucson se během patnácti let změnil v elegána
Tucson se během patnácti let změnil v elegána

Autoři | PR text | Foto Jan Luxík

Štítky recenze, Hyundai, Tucson

Přihlášení uživatele

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.