Okurková sezona? To na Drbně neznáme. Zpravodajské weby skupiny TRIMA NEWS zažívají historicky nejúspěšnější rok své osmileté historie. Během srpna se počet reálných uživatelů přiblížil 900 tisícům a počet zobrazení stránek 3,5 milionu (měření Google Analytics), což zpravodajské portály Drbna nepamatují. Meziročně jde o zhruba devadesátiprocentní nárůst. V srpnu Budějckou Drbnu navštívilo 203 tisíc reálných uživatelů. Ukazatel návštěv se například v červenci přehoupnul přes 600 tisíc.
„Čísla, kterých přes léto redakce dosáhla, jsou takovou třešničkou na dortu za naší prací. Denně se snažíme přinášet zajímavá a aktuální témata a jsme rádi, že naše čtenáře zprávy na Drbně baví. Ostatně spoustu jich vzniklo i díky nim, za což jim samozřejmě patří velké díky,“ vzkázala čtenářům šéfredaktorka Budějcké Drbny Elmira Talířová.
Budějcká Drbna dlouhodobě sází na co možná nejaktuálnější informace z krajského města a jeho okolí, a tato strategie se vyplácí. Její návštěvnost meziročně opět vzrostla, podobně jako počet reálných uživatelů (203 tisíc reálných uživatelů v srpnu tohoto roku oproti 168 tisícům stejný měsíc loňského roku). Potvrzuje se tak, že lidé na Budějckou Drbnu chodí čím dál častěji a stává se tak oblíbeným zpravodajským portálem nejen v našem městě.
Zpravodajské weby vydavatelství TRIMA NEWS aktuálně působí v sedmi regionech Česka. V Českých Budějovicích (BudějckáDrbna.cz), Jihlavě (JihlavskáDrbna.cz), Brně (BrněnskáDrbna.cz), Olomouci (OlomouckáDrbna.cz), Liberci (LibereckáDrbna.cz), Hradci Králové (HradeckáDrbna.cz) a Plzni (PlzeňskáDrbna.cz). Celospolečenská témata se objevují na centrálním portálu Drbna.cz
Už na podzim obsadí projekt Drbna další krajské město, konkrétně Karlovy Vary. „Karlovy Vary mají z našeho pohledu velký potenciál z čtenářského i obchodního hlediska. Věřím, že i v tomto kraji bude Drbna přijata veřejností podobně vřele, jako ve zbytku republiky,“ doplnil spolumajitel vydavatelství Petr Jiřička.