Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekStředa, 1. července 2020, 12:06
Vojenská zdravotní pojišťovna ČR oslavila před dvěma lety již čtvrtstoletí své existence a v systému zdravotního pojištění má své nezastupitelné a pevné místo. 700 tisíc spokojených klientů, více než 22 tisíc smluvních zdravotnických zařízení, široká síť poboček, oceňované preventivní programy, mobilní aplikace „Zdraví na klik“, moderní Klientský portál, to vše jsou důvody, proč stojí za to se o VoZP zajímat víc.
„V jihočeském kraji máme pobočku a čtyři jednatelství, kde klienti mohou osobně vyřídit vše, co potřebují, nebo se vyptat našich zkušených pracovnic třeba na to, co jim pojišťovna nabízí nad rámec běžného zdravotního pojištění. Zároveň jsou ale plně k dispozici všechny způsoby moderní komunikace a klienti vyřídí vše bez nutnosti návštěvy,“ vysvětluje Stanislav Jirkovský, ředitel pobočky v Českých Budějovicích. Pobočka sídlí na adrese Lidická tř. 2331/6a, menší jednatelství jsou v Jindřichově Hradci, Táboře, Písku a Strakonicích.
Moderní a dostupná zdravotní péče pro všechny pojištěnce je základním principem činnosti Vojenské zdravotní pojišťovny ČR. V rámci oceňovaných preventivních programů pak mohou klienti získat příspěvky na spoustu aktivit spojených se životním stylem jako je pohyb, očkování, dentální hygiena, odvykání kouření, preventivní vyšetření závažných chorob. Speciální pozornost je věnována podpoře nastávajících maminek i novorozenců. Senioři pak mají nárok třeba na příspěvek na kloubní výživu a dětem se zase přispívá na sportovní zdravotní prohlídky. Zkrátka pro každého něco. Klient si během roku jednoduše vybere až tři příspěvky z pestré nabídky a VoZP je proplatí.
A to není všechno. Každý pojištěnec může být členem BeneFit Klubu a se svojí členskou kartou získávat slevy třeba na nákupy v lékárně, obchodě se sportovním oblečením nebo dokonce na operace očí. Pro aktivní sportovce, ale i rodiny s dětmi je zase k dispozici za výhodnou cenu ActivePass pro volné vstupy na sportovní i volnočasové aktivity.
Zdravotní pojišťovna se dá změnit jednou za rok během dvou tříměsíčních termínů. Pokud se zájemce přihlásí k nové pojišťovně v období od 1. ledna do 31. března, stává se klientem nově vybrané pojišťovny od 1. července V případě, že se přihlásí v období od 1. července do 30. září, stává se klientem od prvního dne následujícího roku.
„Druhé letošní přehlašovací období začíná právě teď a my tady v Jihočeském kraji se už těšíme na nové klientky a klienty v našich řadách. Přijďte se k nám podívat, ať už elektronicky nebo osobně, rádi vám vše vysvětlíme a pomůžeme se všemi náležitostmi,“ zve všechny zájemce ředitel českobudějovické pobočky Stanislav Jirkovský.
Registrovat se můžete od 1. července do 30. září na některém z kontaktních míst,nebo elektronicky.
Více informací najde na webových stránkách, v call centru 844 888 888 i na Facebooku.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.