Od poloviny dubna bude muset Budvar prodávat své budvarské výčepní pivo v přepravkách značky Pardál. Důvodem je nedostatek originálních přepravek, ve kterých se Budvar Výčepní prodává. Pivovar nové přepravky objednal, dorazil by měly ale až v červenci.
„Kvůli nedostatku značkových přepravek stáčíme Budvar Výčepní přechodně do přepravek naší druhé značky Pardál. Na prodejnách je označujeme, aby nás zákazníci bez problémů našli. Nové přepravky jsme objednali, ale vzhledem k dodacím lhůtám výrobce budou k dispozici až v červenci,“ uvedl Petr Kubín, obchodní ředitel pro tuzemský trh Budějovického Budvaru.
V posledních měsících roste podle agentury Nielsen prodej ležáků Budweiser Budvar a Budvar 33 na domácím trhu o desítky procent. V loňském roce zaznamenal národní pivovar dvouprocentní nárůst objemu prodaného piva na domácím trhu.
I na Budějovický Budvar ale loni dopadla krize způsobená koronavirem. Vlivem opatření přišel pivovar o desítky milionů korun, a to zejména kvůli zavřeným hospodám a restauracím. Projevilo se ale také například celoroční uzavření návštěvnického centra Budvaru.
Celkové tržby Budějovického Budvaru za pivo nicméně v roce 2020 rostly o jedno procento oproti předcházejícímu roku, tedy pomaleji než růst objemu. Zde se projevily chybějící tržby za sudové a tankové pivo. Kompletní ekonomické výsledky zveřejní Budějovický Budvar po ukončení auditu v závěru prvního pololetí 2021.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.