Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekNeděle, 11. července 2021, 17:59
Všichni ten areál známe. Je prakticky uprostřed Českých Budějovic, pár minut od vlakového i autobusového nádraží. Jeho dominantou jsou nádherné věžní hodiny. Všechny budovy jsou citlivě zrekonstruovány – firma evidentně investuje nemalé částky do prostředí, kde podniká.
Ovšem víte, která firma zde úspěšně podniká? Pokud ne, několik nápověd: jejich výrobky známe úplně všichni, ačkoliv je přímo nekupujeme. Produkci vyváží do více než 100 zemí celého světa a je to jedna z největších firem nejen v jižních Čechách. A mimochodem, i uprostřed pandemie nabírala nové zaměstnance.
Pokud stále tápete, tak vás už nebudeme napínat, je to Viscofan CZ, důležitá část španělské skupiny Viscofan, celosvětové jedničky ve výrobě umělých střívek.
Nejen, že vloni nemusel Viscofan CZ propouštět, dokonce ještě nabíral dalších 30 lidí. A smělé plány má i pro letošní rok. „Na první pohled to tak nemusí vypadat, ale my opravdu nabízíme mimořádné výzvy,“ říká HR ředitel firmy, Martin Šilha.
Viscofan CZ je součástí španělské skupiny Viscofan, která působí téměř na všech kontinentech. V ČR je kromě samotné výroby i distribuční centrum pro 100 zemí světa. Obojí umožňuje, aby jeho zaměstnanci mohli vycestovat a komunikovat v dlouhé řadě jazyků. A firma takové ambice velmi ráda podporuje.
Firma navíc čile spolupracuje s dalšími firmami ve skupině na zlepšeních. Umělé vidění, robotické ruce, nové a výkonnější stroje na straně jedné pro techniky, na straně druhé zajímavá práce pro potravináře: umělá střívka firmy nejsou pouze obalem, často se stávají součástí výsledného výrobku. Firma je umí kořenit, barvit, nově vyrábí také vegetariánská střívka. To vše vzniká přímo v inovačních centrech firmy. Jen letos má investovat kolem 100 milionů korun.
„Zaměstnáváme více než 650 zaměstnanců, ale dokážeme fungovat jako rodinná firma. Klíčoví zaměstnanci u nás pracují mnoho let, protože se ve svých pozicích nenudí – firma jim umí nabídnout profesní růst,“ říká Martin Šilha. Ve vedení má konec konců hned několik lidí, kteří se vypracovali skutečně od píky, což v tak velkých firmám není obvyklé.
Pandemie koronaviru těžce dopadla na celý gastronomický byznys. Viscofan CZ ovšem v loňském roce fungoval jako ostrov stability na rozbouřeném moři: ještě zrychlil, pokračoval v investicích do inovací a rozšiřování výroby.
„Jsme kombinací stability a nadprůměrných výdělků. Viscofan CZ nestojí a nestál ani vteřinu na žádném anti-covidovém programu. Naopak, my jsme investovali do bezpečí našich zaměstnanců nad rámec zákonných povinností. A postupně se nám dařilo zvyšovat výrobu. Tomu odpovídají také platy a široký výběr dalších benefitů, které poskytujeme,“ dodává HR ředitel Martin Šilha.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.
Zatím zde nejsou vloženy žádné komentáře.