Počasí dnes7 °C, zítra10 °C
Středa 24. dubna 2024  |  Svátek má Jiří
Bez reklam

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Alšova jihočeská galerie zabodovala v letošním 8. ročníku soutěže Fénix content marketing

PR článek

Alšova jihočeská galerie získala hned několik cen na letošním osmém ročníku soutěže Fénix content marketing, kterou pořádá agentura Freya. Vyhlášení proběhlo 27. června během slavnostního galavečera v prostorách pražského Rudolfina. Alšova jihočeská galerie získala první místo v kategorii Social media kampaň, hned dvě druhá místa obsadila v kategorii Content marketingová strategie a Nejlepší distribuce firemního obsahu. Třetí místo bylo v kategorii Nejlepší video a jeho použití. Mezi dalšími oceněnými byly společnosti E.ON, HBO Europe, dm drogerie, Pivovar Bernard, Tipsport, Plzeňský Prazdroj, Hlavní město Praha, Česká filharmonie či Škoda Auto. Mezi agenturami dominovala Chilli Production, Boomerang Communication nebo Studio Najbrt.

Fénix content marketing je aktivita pod patronátem B2B subjektu FREYA, který se věnuje zastřešení aktivit B2B na českém trhu směrem k zahraničí, je členem britské The CMA a aktivním členem International Content Marketing Forum (ICMF),“ představuje soutěž její ředitelka a zakladatelka Kateřina Borovanská.

Alšova jihočeská galerie získala 1. místo v nejsilněji obsazené kategorii Social media kampaň a zapůsobila na porotu svým projektem, který vznikl už při první vlně pandemie koronaviru na jaře 2020. Ve spolupráci se agenturou Chilli Production vytvořily divácky velmi působivou kampaň. „Projekt #choditnaumenineniumeni propaguje umění jako celek, jako prožitek, který je pro všechny. Každý ho vnímá po svém a každý si z jeho konzumace odnáší jiný pocit, jiné hodnoty. Na zážitek z umění nemusíte mít vysoké školy a načtené tuny knih. Stačí přijít, otevřít se mu a nechat ho na sebe působit.“ vysvětluje ředitel AJG Aleš Seifert. AJG vsadila na známé osobnosti, které se přímo ve výstavních prostorách vyjadřují k umění. V prvních osmi dílech mohli diváci vidět například muzikanta Štěpána Hebíka, fotografa Tomáše Třeštíka nebo moderátorku Emmu Smetanu s jejím partnerem Jordanem Hajem. Druhou sérii videí odstartoval herec Hynek Čermák, zpěvačka Klára Vytisková, herečka Aňa Geislerová, koreanistka Nina Špitálníková. „Každá z osobností má úplně jiný pohled na věc, a proto je projekt rozmanitý a oblíbený. Všichni hosté vystoupili bez nároku na honorář, aby podpořili umění v Česku“ doplňuje Otta Kovařík z agentury Chilli Production.

Pro AJG je toto ocenění jeden z nejdůležitějších momentů v rámci jejího marketingového rozvoje, který zároveň přináší i ocenění silné spolupráce s agenturou a také s Jihočeským krajem, jako zřizovatelem a podporovatelem marketingových snah svých zřizovaných organizací na poli kultury.

Hodnocení článku je 100 %. Ohodnoť článek i Ty!

Štítky Alšova jihočeská galerie, umění, výstavy, ocenění, Alšova jihočeská galerie v Hluboké nad Vltavou, soutěž, ŠKODA AUTO a.s., E.ON, Česká filharmonie, Plzeňský Prazdroj, a. s., Pivovar Bernard, Tipsport, HBO Europe

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Alšova jihočeská galerie zabodovala v letošním 8. ročníku soutěže Fénix content marketing  |  Společnost  |  Zprávy  |  Budějcká Drbna - zprávy z Českých Budějovic a jižních Čech

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Uložené články mohou používat pouze přihlášení uživatelé.

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.