Pivovar Budějovický Budvar dosahuje v letošním roce dobrých obchodních výsledků. Od ledna do července prodal meziročně o 10 % piva více. Prodej vlajkového produktu - světlého ležáku značky Budweiser Budvar - vzrostl meziročně o 8 %.
Díky nové stáčírně plechovek, která byla uvedena do provozu v únoru 2013, došlo ke zvýšení prodeje piva v plechovkách téměř na dvojnásobek.
K dobrým letošním výsledkům přispěly dvě i novinky v sortimentu - nefiltrované kvasnicové pivo Budweiser Budvar Cvikl a míchaný nápoj z piva PardálOVO bezové. Prodej cideru značky Somersby vzrostl meziročně na dvojnásobek.
Nárůst prodeje Budějovického Budvaru letos táhl především export, který se zvýšil o 15 %. I přes nepříznivé klimatické podmínky na většině hlavních evropských trhů dosáhl Budějovický Budvar nárůstu u řady velkých exportních trhů díky rozšíření distribuce a intenzifikaci obchodu.
V tuzemsku byl celý pivovarský průmysl pod tlakem řady negativních faktorů. „Ekonomická nejistota a s ní spojená neochota spotřebitelů utrácet za zbytné položky rodinných rozpočtů, velmi dlouhá zima, chladné jaro i červnové povodně obecně snižovaly tuzemskou poptávku po pivu. Přesto se nám podařilo navýšit prodej v České republice o pět procent,“ říká Robert Chrt, obchodní ředitel Budějovického Budvaru.
I v těchto dnech pracuje pivovar na plný výkon ve třísměnném provozu a k uspokojení objednávek musí zaměstnanci nastupovat v mimořádných víkendových směnách.
Tisková zpráva
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.