Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekPondělí, 6. dubna 2020, 17:03
Čtyřiadvacet hodin denně, sedm dní v týdnu. Služba Lékař na telefonu, kterou svým klientům nabízí Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR, je v těchto dnech vítaným zdrojem informací. Obáváte se, že máte příznaky koronavirové infekce? Tápete, jaká opatření dodržovat, když trpíte chronickým onemocněním? Lékaři na telefonu vám budou ochotně a trpělivě odpovídat na vaše dotazy. Stačí se zeptat. A nejen na koronavirus…
S lékařem na telefonu mohou klienti obecně konzultovat svůj zdravotní stav, výsledky laboratorního vyšetření, léky a tak dále. Prostě cokoliv. Služba není zaměřena pouze na COVID-19.
„Nonstop služba Lékař na telefonu je zdarma, klient případně hradí pouze hovor na pevnou telefonní linku dle tarifu svého operátora. Zpětné volání a hovor s lékařem na telefonu je pro naše klienty bezplatný,“ popisuje Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR a dodává, že se volající nejprve spojí s koordinátorem medicínské asistence. „Koordinátor zjistí, co je podstatou vašeho dotazu, a pokud je schopen odpovědět, zodpoví ho. Pokud ne, domluví si s vámi přesný čas, kdy vám zavolá zpátky. Všechny detaily hovoru předá přímo lékaři, který se na zodpovězení dotazu důkladně připraví. Tímto krokem šetříme jak čas lékaře, tak i váš. Ve smluvenou dobu vám koordinátor zavolá a propojí vás s lékařem.“
Je nutné zdůraznit, že služba nenahrazuje funkci rychlé záchranné služby. Veškeré informace zájemci naleznou ZDE.
Zajímavou novinkou je také EUC virtuální klinika, která umožnuje klientům ZP MV ČR vyšetření lékařem z pohodlí domova a to zdarma po dobu nouzového stavu. Přes virtuální kliniku je možné nechat si vystavit e-neschopenku, e-recept nebo žádanku. Konzultovat s lékaři můžete od pondělí do pátku mezi 8. a 18. hodinou. Více informací o službách a podmínkách virtuální kliniky najdete na webových stránkách www.virtualniklinika.cz.
Webové stránky Zdravotní pojišťovny ministerstva vnitra ČR obsahují mnoho užitečných informací zaměřených na COVID-19. Přehledně zpracovány jsou například rady a doporučení pro domácí karanténu, ve kterých by lidé měli nalézt většinu odpovědí na své otázky, návod, jak si správně mýt ruce, důležité kontakty a další. Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR se zkrátka snaží svým klientům co nejvíce pomoci, aby se v celé problematice zorientovali. Pro podrobnější informace o COVID-19 se můžete také obrátit na bezplatnou poradnu ulekare.cz. Na vaše otázky, vztahující se k současné epidemii koronaviru, odpovídají erudovaní lékaři. Odpověď dostanete zpět na váš e-mail běžně do šesti hodin po odeslání dotazu, nejpozději do 48 hodin. Poradna je bezplatná a lékaři komunikují i o víkendech či svátcích.
A pomáhá i mnoha jinými způsoby. Například má pro klienty speciální bonus v podobě příspěvku na dezinfekci rukou a roušky/respirátory. Ostatně: sledujte Facebook pojišťovny, kde je vše zveřejňováno.
Pokud ještě nejste klienty Zdravotní pojišťovny ministerstva vnitra ČR (211), můžete se jimi stát jednoduše pomocí vašeho mobilu. Podívejte se na instruktážní video:
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.