Jihočeská centrála cestovního ruchu (JCCR) představila na budějckém výstavišti zástupcům jednotlivých turistických oblastí v kraji i jeho sousedství svou marketingovou strategii na příští rok. Tu bude stejně jako letos zastřešovat osvědčené heslo "Jižní Čechy Pohodové“.
Jižní Čechy se svými reklamními kampaněmi snaží už dlouhodobě přilákat do kraje co nejvíce turistů. Snad každý Jihočech si vybaví kapra Jakuba, průvodce Jižními Čechami Pohádkovými. Od roku 2015 se marketingoví odborníci sjíždějí na budějckém výstavišti a navrhují ty nejefektivnější strategie.
„Tato setkání se ukázala jako nesmírně důležitý zdroj informací. Jednotlivé subjekty se zde detailně seznámí s projekty, akcemi či produkty, které mohou sloužit propagaci jejich vlastních aktivit. Mají rovněž příležitost navázat přímé kontakty se zástupci jednotlivých turistických oblastí, destinačních managementů i konkrétními produktovými manažery centrály, což následně usnadní vzájemnou komunikaci. Získají také podrobné informace, kde a jakým způsobem mohou našim prostřednictvím své služby nabízet a propagovat,“ uvedl ředitel Jihočeské centrály cestovního ruchu Jaromír Polášek.
Heslem příštího roku sice zůstávají Jižní Čechy Pohodové, ale témata z předchozích let Památky, Rodinná dovolená, Pivní stezky, Aktivní dovolená, Běžecké trasy, Filmová místa, Wellness a relaxace, Rybářské zážitky, Myslivecké zážitky a 20 pěších výletů marketéři nově rozšířili o Pohodový venkov, Regionální produkty, Vozíčkář vozíčkáři po jižních Čechách, Židovské památky, 16 příběhů znovuzrozených památek v Jihočeském kraji po roce 1989 a 10 nových pěších výletů.
Zástupci JCCR nezapomněli ani na nejvýznamnější vlastní výstavní a odborné akce, mezi nimiž bude v příštím roce například velká květnová prezentace jižních Čech v hornorakouském Linci Südböhmen zu Gast in Linz 2019 (16. – 18. 5. 2019), dubnový veletrh cestovního ruchu Travelfest 2019 a konference TravelCon 2019 na výstavišti v Budějcích (26. – 28. 4. 2019) či Travel Trade Day 2019, který pořádá ve dnech 8. – 9. dubna 2019 spolu s JCCR agentura CzechTourism v budějckém Clarionu.
„Samozřejmě jsme nezapomněli na prezentace již zahájených přeshraničních projektů JCCR – Zlatá stezka, Eurovelo 13 a Památky žijí. Nechyběla ovšem ani prezentace projektu Vltava – etapa 1, jehož cílem je vytvoření nového nadregionálního produktu cestovního ruchu spojujícího Jihočeský a Středočeský kraj prostřednictvím toku řeky Vltavy,“ zdůraznil Polášek.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.
Nevím co je pohodového při zjištění, že úřednictvo JČ kraje zdecimovalo místním veřejnou dopravu - porovnejme se Středními Čechami, či krajem Jihomoravským. Tam se vcelku pohodově dostanete, kam potřebujete - hlavně bez auta a stresu z blbého parkování. Minulá vedení JČ kraje totiž "modernost" spatřovala v počtu zrušených vlaků osobní přepravy, či nenavazujících busech.