Počasí dnes-0,8 °C, zítra1,8 °C
Sobota 22. února 2025  |  Svátek má Petr
Bez reklam

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Jak zvýšit hodnotu prodávané nemovitosti? Nepodceňujte první dojem

PR článek

Jedna věc je prodat nemovitost. Druhá věc je prodat nemovitost dobře. To znamená co nejdráž a ideálně také v co nejkratším čase. Jak na to?

Na prvním dojmu záleží

Podle realitní kanceláře Keller Williams je možné pomocí pár snadných kroků navýšit cenu nemovitosti až o 25 %.

Jednou z často podceňovaných věcí je první dojem. Přitom na něm zvlášť při prodeji nemovitosti skutečně záleží.

Co to znamená?

Už první fotografie, kterou zájemce v inzerátu uvidí, by měla působit neodolatelným dojmem. Fotografie, ze které se šklebí ošuntělý nábytek a zašlé stěny skutečně nikoho ke koupi nenaláká. Ale co s tím, pokud se vaše nemovitost nenachází v nejlepším stavu a před prodejem nechcete investovat do rekonstrukce?

V takovém případě se ke slovu dostává tzv. home stager.

Co je homestaging?

Cílem homestagingu je vytvoření co nejatraktivnějšího prostoru pro potenciálního kupce. Nejedná se ani o rekonstrukci ani o vytvoření útulného domova, ale „pouze“ o efektní uspořádání dekorací a nábytku. Homestaging prostor opticky zvětší a na už na první pohled přitáhne k nemovitosti pozornost maximálního množství zájemců.

Proč by se měl homestagingu věnovat profík?

Homestaging je však tak trochu věda. Nemá nic společného se subjektivním pocitem toho, co je pěkné. Při homestagingu nejde o vytvoření krásného prostoru, ale co nejvíce neutrálního. Protože právě neutrální zaujme největší počet lidí.

Home stager musí mít od nemovitosti dostatečný odstup a znát základy psychologie a toho co a jak v prostoru přesně funguje, aby došlo k optickému zvětšení i k dodání co největší atraktivity.

Kvalitní home stager pracuje s neutralitou, která neodráží osobní vkus, což je pro většinu nezkušených lidí velmi náročným úkolem. Zvlášť, pokud se jedná o prostor, ve kterém dlouhé roky bydleli a mají k němu citovou vazbu.

Pokud chcete prodat nemovitost za co nejvíce peněz, vždy je ideální obrátit se na profesionály, které mají v oboru realit maximum zkušeností a pomohou vám nejen se samotným prodejem, ale i se vším, co k němu patří. Včetně homestagingu, ale také tvorby profesionální prezentace včetně profesionálních fotografií, videoprohlídky a dalších náležitostí, které zájemce o koupi nemovitosti zajímají.

Ohodnoť článek

Štítky nemovitost, první dojem, Keller Williams

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Jak zvýšit hodnotu prodávané nemovitosti? Nepodceňujte první dojem  |  Budějcká Drbna - zprávy z Českých Budějovic a jižních Čech

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.