Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.
PR článekSobota, 19. března 2022, 15:16
Jedna věc je prodat nemovitost. Druhá věc je prodat nemovitost dobře. To znamená co nejdráž a ideálně také v co nejkratším čase. Jak na to?
Podle realitní kanceláře Keller Williams je možné pomocí pár snadných kroků navýšit cenu nemovitosti až o 25 %.
Jednou z často podceňovaných věcí je první dojem. Přitom na něm zvlášť při prodeji nemovitosti skutečně záleží.
Co to znamená?
Už první fotografie, kterou zájemce v inzerátu uvidí, by měla působit neodolatelným dojmem. Fotografie, ze které se šklebí ošuntělý nábytek a zašlé stěny skutečně nikoho ke koupi nenaláká. Ale co s tím, pokud se vaše nemovitost nenachází v nejlepším stavu a před prodejem nechcete investovat do rekonstrukce?
V takovém případě se ke slovu dostává tzv. home stager.
Cílem homestagingu je vytvoření co nejatraktivnějšího prostoru pro potenciálního kupce. Nejedná se ani o rekonstrukci ani o vytvoření útulného domova, ale „pouze“ o efektní uspořádání dekorací a nábytku. Homestaging prostor opticky zvětší a na už na první pohled přitáhne k nemovitosti pozornost maximálního množství zájemců.
Homestaging je však tak trochu věda. Nemá nic společného se subjektivním pocitem toho, co je pěkné. Při homestagingu nejde o vytvoření krásného prostoru, ale co nejvíce neutrálního. Protože právě neutrální zaujme největší počet lidí.
Home stager musí mít od nemovitosti dostatečný odstup a znát základy psychologie a toho co a jak v prostoru přesně funguje, aby došlo k optickému zvětšení i k dodání co největší atraktivity.
Kvalitní home stager pracuje s neutralitou, která neodráží osobní vkus, což je pro většinu nezkušených lidí velmi náročným úkolem. Zvlášť, pokud se jedná o prostor, ve kterém dlouhé roky bydleli a mají k němu citovou vazbu.
Pokud chcete prodat nemovitost za co nejvíce peněz, vždy je ideální obrátit se na profesionály, které mají v oboru realit maximum zkušeností a pomohou vám nejen se samotným prodejem, ale i se vším, co k němu patří. Včetně homestagingu, ale také tvorby profesionální prezentace včetně profesionálních fotografií, videoprohlídky a dalších náležitostí, které zájemce o koupi nemovitosti zajímají.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.