Počasí dnes3 °C, zítra11 °C
Sobota 23. listopadu 2024  |  Svátek má Klement
Bez reklam

Maturantky se prosazují v kampaních velkých značek

Před několika měsíci informovali organizátoři soutěže Maturantka Roku veřejnost o svém spojení s prestižní českou modelingovou agenturou JARO Management. Pořadatelé si od této spolupráce slibovali větší uplatnění finalistek ve světě modelingu a reklamy.

A tato vize se začíná postupně naplňovat. Dívky pravidelně dojíždějí na castingy a intenzivně spolupracují s agenturou.

Skvělá zpráva tak dorazila ze Rtyně v Podkrkonoší. V tomto městě v Královéhradeckém kraji totiž bydlí jedna z finalistek Veronika Šimánková. Ta se v nejbližších týdnech přesune do Spojených států amerických, kde ji čeká focení kolekce plavek a spodního prádla.

Zatím nejvytíženější finalistkou je Kamila Břehová, která se účastnila již několika vlasových show a focení pro internetovou nákupní galerii MALL.CZ.

Další úspěšnou dívkou je Monika Čtvrtečková (ve finále Maturantky Roku 2013 skončila na druhém místě), která má za sebou focení pro obuvnického giganta - značku Baťa, a také se jako modelka zúčastnila přehlídky jedné z nejprestižnějších českých značek e.daniely.

Rodačku z Prahy Kristýnu Srbovou zas můžete spatřit v reklamě pro značku Nike. Velký reklamní potenciál lidé z agentury JARO Management vidí v zelenooké blondýnce Anetě Drobné. Ta se objeví v zimní kolekci značky Gant pro MALL.CZ.

Spolupráci s Maturantkou Roku si pochvaluje i zástupce agentury Marcel Mutina: „Upřímně říkám, že zpočátku jsme měli ze spolupráce obavy. Báli jsme se, že dívky nebudou chtít jezdit na castingy, protože jsou mimopražské. Většina z nich studuje a nebude ochotna vynaložit finance na cesty na castingy. Nyní jsme však příjemně překvapeni jejich aktivitou a nadšením. Máme z nich radost.“

„Všem dívkám jsme říkali, že cesta na obálku časopisů vede přes tvrdou práci. Není to procházka růžovou zahradou. Pokud na sobě budou pracovat, tak se toho mohou dočkat,“ doplnil svá slova za bookingovou divizi JARO Management Marcel Mutina.

Úspěch svých ´oveček´ moc potěšil také ředitelku soutěže Maturantka Roku Martinu Matouškovou. „Samozřejmě, že mám radost! Spolupráce s JARO naplňuje přesně to, co jsme si předsevzali. Úspěchy holek jsou pak další motivací našeho týmu.“

V galerii si můžete kromě několika oficiálních snímků prohlédnout i fotografie ze zákulisí focení finalistek Maturantky Roku.

Foto: archiv dívek a MALL.CZ

Maturantky Roku v kampaních velkých značek

Čtvrtek, 5. září 2013, 10:50

Monika Čtvrtečková
Vlevo Kamila Břehová

Štítky Maturantky Roku 2013, kampaně velkých značek, úspěchy finalistek, fotografie, Mall.cz, casting, Veronika Šimánková, USA, Královéhradecký kraj, Rtyně v Podkrkonoší, Nike, reklama, Praha, soutěž

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Maturantky se prosazují v kampaních velkých značek  |  Život a styl  |  Drbna  |  Budějcká Drbna - zprávy z Českých Budějovic a jižních Čech

Můj profil Bez reklam

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.