Soud zahájil insolvenční řízení s provozovatelem levneelektro.cz

Zdroj ČTK

Českobudějovický krajský soud zahájil insolvenční řízení se společností Elektra PV. Provozuje internetový obchod www.levneelektro.cz a podle policistů manipulací s DPH podvodem získala desítky milionů korun. Na základě toho přerušila v červnu provoz. Úřad podle Ludmily Kočí z českobudějovického finančního úřadu nevyřizuje případné reklamace, jak internetový obchod LevneElektro uvádí na svém webu.

Insolvenční řízení je podle portálu ministerstva vnitra spojeno s návrhem na prohlášení konkurzu. Internetový obchod levneelektro podle soudu odebral od věřitelů zboží v hodnotě 28 milionů korun, za které nezaplatil.

ČTĚTE TAKÉ: Jihočeská Kobra odhalila závažný daňový podvod, patrně jde o LevneElektro

Policie začala provozovatele společnosti stíhat v červnu, protože podle ní firma získávala zboží z jiných zemí Evropské unie a účelovými převody přes několik společností různě manipulovala s DPH. Na případu spolupracovali i celníci a finanční úřad. Kriminalisté při trestním řízení zajistili peníze v hotovosti a na účtech, několik osobních vozidel a nemovitost. Stíhaným lidem hrozí až desetileté vězení. Podle kriminalistů firma takto protizákonně postupovala minimálně od roku 2013.

ČTĚTE TAKÉ: Zboží z e-shopu LevneElektro lze reklamovat v Datartu

Vyjádření Elektra PV

Vážení zákazníci, vážení partneři,

s velkým politováním a smutkem jsme Vám nuceni oznámit, že internetový obchod levneELEKTRO.cz, provozovaný společností Elektra PV s.r.o. nebude nyní pokračovat ve své činnosti.

Informace pro zákazníky - objednávky

Všichni zákazníci, kteří mají zboží uhrazeno budou v maximální možné míře uspokojeni. K dnešnímu dni zbývá k odeslání méně než 10 zásilek.
Vyvíjíme maximální úsilí k co nejrychlejšímu a nejkorektnějšímu vyrovnání.

Objednávky, které nebyly zákazníky předem hrazeny a již vyexpedovány, nejsme již bohužel schopni dodat a lze je považovat za stornované.

Informace pro zákazníky - reklamace

Veškeré reklamace převzaté reklamačním oddělením do 21. 6. budou vyřízeny. V současné době však není možné přijímat další reklamace, a to do rozhodnutí o dalším postupu. Prosíme Vás o řešení reklamací prostřednictvím sítě autorizovaných servisů, které naleznete v manuálu ke zboží či na webových stránkách značky Vašeho produktu.

Informace pro partnery a dodavatele

Situaci ve prospěch partnerů a dodavatelů se snažíme řešit intenzivním jednáním s finanční správou. Další informace a termíny budou poskytnuty ihned, jakmile to bude možné.

Děkujeme Vám za přízeň projevenou v uplynulých letech či podporu v této nelehké situaci. Za komplikaci ve Vašem osobním životě či podnikání se Vám ještě jednou upřímně omlouváme.

S pozdravem,

Petr Václav
CEO

Chceš nám něco sdělit?Napiš nám

Napiš do redakce

Pošli nám tip na článek, reakci na daný článek nebo jakoukoliv zpětnou vazbu.

* Soubor není povinné přikládat.
Napište první písmeno abecedy.

Štítky internetový obchod, reklamace, Krajský soud v Českých Budějovicích, Evropská unie, Ministerstvo vnitra České republiky, Petr Václav, Datart

Komentáře

David Blín

To bych čekal, že po zmrazení veškerých prostředků nepůjdou zaplatit faktury.
Pokud toto bude častá praxe FÚ, tak se zase vrátíme k platbě předem.

Čtvrtek, 11. srpna 2016, 21:19Odpovědět

Přihlášení uživatele

Přihlásit se pomocí GoogleZaložením účtu souhlasím s obchodními podmínkami, etickým
kodexem
a rozumím zpracování osobních údajů dle poučení.

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.