Budova vlakového nádraží je mnohdy první stavbou, kterou lidé přijíždějící do Budějc vidí. Tato sto deset let stará budova už ale několik let reprezentativně nevypadá. V roce 2020 by se měla dočkat rekonstrukce za zhruba 170 milionů korun. Co vy na to, drbňáci?
Budova nádraží je dost zašlá, úpravu by určitě potřebovala. Ale nemyslím si, že by to bylo nějaké zásadní, já jsem na to takhle zvyklý, takže mi to ani nepřijde. Když by ale na rekonstrukci došlo, tak alespoň ta fasáda by se změnit měla. Žádné obchody nebo kavárny bych tam ani nedával, Budějce nejsou tak velké, aby měli nějaké extra moderní nádraží.
Na to, že je to krajské město, tak ta budova je teda dost zchátralá. Opravu by určitě potřebovala, nejlépe kompletní rekonstrukci, ale tak, aby byla zachována taková ta historická tvář. V nové budově by rozhodně neměly chybět nějaké kavárny a veřejné záchody.
Vlakem moc nejezdím, ale ta budova by určitě chtěla opravit. Stoprocentně fasádu, vevnitř jsem dlouho nebyl, takže nevím, ale tuším, že to bude stejné. Kavárny a restaurace by byly v nové budevě fajn.
Ta budova vypadá hrozně, rozhodně potřebuje opravit. A to kompletně. Jezdím vlakem jen třikrát do měsíce, ale je to opravdu hrozné. Žádné speciální obchody tam podle mě být nemusí, když tam budou potraviny nebo nějaká kavárna, tak to určitě stačí.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.
Za Zimoly zdecimovali celou železniční osobní dopravu napříč krajem i s kraji jinými. Jen totální ňouma se dneska může divit automobily stále ucpanějším městům - když si "levicový" hejtman vydržoval starého Žemličku, který m.j. mlel dokola tezi ve smyslu "veřejná doprava je pro JČ kraj v moderní době přežitkem", či "modernost státu je vyjádřitelná kilometráží zrušených tratí". Plkání senila, ale pokles cestujících veřejnou dopravou o 2/3, či průměrnou obsazenost modrých busů celými 6 cestujícími, během 12 let zařídit dokázal. Méně veřejné dopravy = více aut, kraválu, smradu, záboru. Jihočeši jsou zkrátka občany II. kategorie, v porovnání třeba s krajem Středočeským. Nač tedy opravovat nádražív ČB?