Ke zklidnění provozu v lokalitě poblíž českobudějovické Lannovy třídy by měly vést úpravy a změny v dopravě. Mezi Lannovou a Rudolfovskou třídou vznikne „Zóna 30".
„Další změnou bude zákaz průjezdu vozidel mezi Žižkovou a Rudolfovskou třídou. Z Chelčického ulice bude umožněn výjezd jak směrem k viaduktu, tak i směrem k ulici Na Sadech. Ve směru od Žižkovy třídy pojedou vozidla na Lannovu třídu Chelčického ulicí a z Lannovy třídy zatočí pouze doleva do Dvořákovy ulice," upřesnil náměstek českobudějovického primátora Petr Holický.
Zhotovitel, který bude vybrán v právě probíhajícím výběrovém řízení, bude mít na realizaci 70 kalendářních dnů. „Vše by mělo vést především ke zklidnění provozu v této lokalitě. Avízo dáváme už dnes, ale s vlastní realizací začneme až v červnu, kdy teplárna dokončí rekonstrukci horkovodu v prostoru Lannovy třídy. Na to navážou stavební úpravy povrchů včetně poničené dlažby na Lannovce a vodorovného i svislého dopravního značení,“ dodal Petr Holický.
Kromě komunikace bude upraven také veřejný parter a instalovány podzemní nádoby separovaného odpadu. Předpokládaná hodnota zakázky je 4,64 miliony korun bez DPH.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.
No to je ale blábol, nějak z toho nejsem moudrý. Nevím, co si mám představit pod větou: „Mezi Lannovou a Rudolfovskou třídou vznikne „Zóna 30".“ Mezi Lannovkou a Rudolfovskou jsou pouze Jeronýmova, Štítného a Chelčického popř. ještě Nádražní. Krom Nádražní se v ostatních jmenovaných ulicích stejně rychleji nejezdí. Takže bych šetřil značky a dal je tam, kde chybí (je několik míst v ČB, kde chybí označení vedlejší, což je dle mého názoru důležitější). To mi připomíná legrační situaci, jako když byl v Báárovce instalován radar, když je tam padesátka, přičemž od křižovatky s Jírovcovkou, tam člověk stejně víc jak 30 neudělal. Z toho dalšího odstavce nejsem už vůbec moudrý: „Další změnou bude zákaz průjezdu vozidel mezi Žižkovou a Rudolfovskou třídou. Z Chelčického ulice bude umožněn výjezd jak směrem k viaduktu, tak i směrem k ulici Na Sadech. Ve směru od Žižkovy třídy pojedou vozidla na Lannovu třídu Chelčického ulicí a z Lannovy třídy zatočí pouze doleva do Dvořákovy ulice".
1. Mezi Žižkovkou a Rudolfovskou je více ulic. V podstatě stejné jako mezi Lanovkou a Rudolfovskou (místo Štítného však Dvořákovka) Takže které ulice se to vlastně týká?
2. Jak může být výjezd z Chelčického k Nádražní (viaduktu) i Štítného (Na Sadech), když je jednosměrná a to od Rudolfovské k Lannovce?
3. Ve směru od Žižkovky se dá na Lannovku projet pouze Chelčického ulicí a z Lannvky vyjet pouze Dvořákovkou zpět na Žižkovku, takže to není žádná změna. Nebo ano?