Pokud nemusíte na oddělení evidence vozidel v Českých Budějovicích, návštěvu úřadu odložte. Nouzový stav a s ním spojené vládní nařízení redukující úřední hodiny na dva dny v týdnu po pěti hodinách neumožňují odbavovat žádosti občanů v objemu, v jakém jsou vyřizovány v obvyklé době.
„Omezené hodiny, rozdělení zaměstnanců do skupin a onemocnění koronavirem v jejich řadách výrazně komplikují provozní agendu jednotlivých oddělení. Konkrétně na přepážkách evidence vozidel jsme v současnosti schopni vyřídit žádosti přibližně sedmdesáti občanů v daném úředním dni,“ popsal situaci primátor Jiří Svoboda.
Úřad eviduje také různé žádosti občanů z jiných měst, kde jsou úřady uzavřeny z důvodu karantény. „Potkávají se zde občané elektronicky objednaní na konkrétní dobu s fyzicky příchozími, kteří musí čekat, až na ně přijde řada. Jsme spravedliví k těm, kteří se elektronicky nemohou nebo nechtějí objednat. Proto nemůžeme dávat víc termínů pro objednaní přes internet, ačkoliv by to pro nás bylo příznivější a zabránilo by to frontám,“ doplnil vedoucí odboru dopravy Jaroslav Mráz. Podle něj je nepředvídatelné, kolik žadatelů zvládnou odbavit. Některé žádosti jsou vyřízeny v minutách, jiné trvají déle.
Ztracený technický průkaz, končící platnost dokladů či vydání třetí registrační značky nejsou v současnosti nezbytnou potřebou. „Chtěl bych proto požádat občany, aby zvážili návštěvu úřadu a přicházeli pouze v nejnutnějších záležitostech. Pokud už musí opravdu přijít, prosím je o trpělivost,“ vyzval veřejnost primátor Svoboda.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.