úterý 10. prosince 2019 Julie

Českobudějovický Metropol představil novou službu - prodej vstupenek přes vlastní webové stránky

Prohlédnout si program, přečíst si vše podstatné o vybrané akci a rovnou si zakoupit vstupenky. To vše samozřejmě z pohodlí domova. Českobudějovický Metropol v uplynulých měsících testoval novou službu - prodej vstupenek přes vlastní internetové stránky www.metropolcb.cz. Ačkoliv se zájem návštěvníků dal předpokládat, výsledek dopadl nad očekávání.

„Lidé naši novou službu využívali hned od začátku. Vstupenek se touto formou prodalo nemalé množství, což nám potvrdilo, že jsme se vydali správnou cestou,“ uvádí ředitel Metropolu Petr Holba.

V této chvíli je možné zmíněnou formou předprodeje zakoupit vstupenky převážně na akce, které pořádá přímo Metropol. „Ne vše, co se u nás děje, pořádáme my. Řada organizátorů si naše prostory pronajímá. Bude tedy jen pouze na nich, zda budou chtít prodávat vstupenky přímo přes náš web. Předpokládám ale, že zájem budou mít všichni,“ říká Petr Holba. Nabídka vstupenek by tak měla být v budoucnu kompletní.

Spuštění vlastního on-line systému předprodeje vstupenek neznamená, že Metropol nebude využívat i další elektronické distribuční kanály. „Již nějaký čas využíváme pro komunikaci s návštěvníky mobilní aplikaci pro smartphony. Dalším krokem bude propojení této aplikace s on-line prodejem vstupenek,“ dodává ředitel Metropolu.

Standardní doba předprodeje vstupenek na podzimní akce byla zahájena 29. srpna. Lístky je možné v Metropolu zakoupit každý všední den v odpoledních hodinách.

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Přihlášení uživatele

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.