pondělí 18. listopadu 2019 Romana

Pozvánka k promítání filmu o Janu Palachovi pobouřila Facebook. Primitivní prasata, kteří se neštítí ničeho, píší lidé

„Honza byl cool kid, veselej kluk a rváč. Shořel i za Tebe a Tvoje free statusy na fejsíčku?“ Takhle začíná pozvánka do kina od české společnosti, která vyrábí kondomy. Více než samotná událost, ale lidi upoutalo její zpracování.

Cílem události bylo pozvat lidi na sobotní promítání filmu o Janu Palachovi. „Honza byl cool kid, veselej kluk a rváč. Shořel i za Tebe a Tvoje free statusy na fejsíčku? Zvedni zadek a pojď do kina. Jako bonus dostaneš Primeros tričko, když nám pošleš do PM fotku s lístkem,“ píše firma. Pod příspěvkem se na ní ale snesla vlna kritiky. „Shořel i za Tebe a Tvoje free statusy na fejsíčku? Neuvěřitelně odporný. Jste dobytkové,“ píše Vítek.

V reakci na negativní komentáře vydala firma na svém Facebooku prohlášení. „Zdravím všechny rozhořčené uvědomělé občany- tohle je příběh postu v kostce: V úterý jsme byli v našem oblíbeném kině a zjistili, že na výročí úmrtí Jana Palacha se tam nic neděje. Upozornili jsme majitele, jestli s tím chce něco udělat a domluvili sobotní projekci filmu Roberta Sedláčka a slíbili, že zprávu o projekci pošleme mezi naše fans. Vzhledem k tomu, že pracujeme s cílovkou 15-25 nechtěli jsme vyhodit patetický status, jako všichni ostatní. To je vše, jsme česká značka, nemáme agentury, chtěli jsme do kina dostat i lidi, kteří statusy o JP přeskakují. Sáhněte si do svědomí, co jste pro to, aby se nezapomnělo udělali každý z vás. Tohle není žádný marketing, jen naše osobni iniciativa, stejně jako je naše i značka Primeros,“ odůvodňují.

Ani jejich vyjádření ale nezmírnilo naštvané lidi „Osobní iniciativu jste pohřbili opravdu nevkusným statusem,“ píše Štěpánka a další doplňují: „Prosím zveřejněte fotku člověka, který napsal ten popisek. Strašně rád bych viděl, jak vypadají lidi, kteří tohle dokážou vyplodit,“ komentuje Jeto.

„Dejte si facku nebo kdyby vám to nešlo, určitě by se našlo mnoho ochotných pomocníků...Tohle se vám nepovedlo, je to extrémně nevkusné,“ doplňuje Tomáš. „Tohle není marketing, tohle je zoufalá zhovadilost,“ píše pod událostí na facebooku Jan. Všechny komentáře si můžete přečíst zde.

Foto Jan Luxík

Štítky Jan Palach, Facebook, událost, kritika

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Přihlášení uživatele

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.