Šířící se nákaza koronaviru se dotkla i společnosti E.ON. Ta ve snaze snížení rizika nákazy dočasně uzavřela poradenská centra v Budějcích a Brně a požadavky zákazníků vyřizuje například po telefonu nebo emailu. Zároveň také zrušila plánované odstávky elektřiny.
„Myslíme na zdraví lidí, a proto jsme kvůli snížení rizika spojeného s šířením koronaviru už v závěru minulého týdne dočasně uzavřeli poradenská centra v Brně a v Českých Budějovicích. O jejich opětovném otevření budeme informovat. Požadavky zákazníků nadále rádi vyřídíme po telefonu, e-mailu, v mobilní aplikaci či na internetovém zákaznickém portálu Energie 24. Po telefonu nás mohou zákazníci kontaktovat na čísle 800 77 33 22, kde jsou jim k dispozici naši operátoři. E-mailovou komunikaci vyřídí na adrese info@eon.cz," uvedl mluvčí společnosti Roman Šperňák.
V návaznosti na vyhlášení nouzového stavu v Česku se E.ON rozhodl na celém svém distribučním území zrušit všechny plánované odstávky elektrické energie s dopadem na odběratele. „Tímto krokem chceme všem klientům umožnit, aby mohli bez omezení sledovat aktuální informace a pokyny krizových štábů, využívat internet pro práci a zajistit domácí stravování," vysvětlil předseda představenstva E.ON Distribuce Zdeněk Bauer.
Distribuce elektřiny a zemního plynu bude podle společnosti probíhat z pohledu odběratelů ve standardním režimu. „Interně jsme kvůli tomu přijali mnohá preventivní opatření. Například jsme preventivně aktivovali a prověřili fungování záložních dispečerských pracovišť a naši dispečeři už nějakou dobu pracují ve zvláštním režimu – mimo jiné se stravují odděleně a jednotlivé směny se mezi sebou nepotkávají. Také jsme posílili IT a telekomunikační systémy pro podporu dispečerského řízení, poruchové služby i callcentra. Děláme zkrátka vše pro to, aby dodávky elektřiny a zemního plynu probíhaly bez problémů za všech okolností," uzavřel Bauer.
Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.