čtvrtek 28. května 2020 Vilém

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Generali Česká pojišťovna v době vyhlášené karantény v Česku

Generali Česká pojišťovna v současné složité době dělá maximum proto, aby ochránila zdraví nejen klientů, ale také zaměstnanců. Pracuje s nejvyšším nasazením s vědomím toho, že se život v České republice nezastavil.

Provoz Generali České pojišťovny zůstává stabilní. Všichni se tak mohou spolehnout, že i v této mimořádně náročné době bude i nadále poskytován servis v co nejširším možném rozsahu. To platí zejména pro klíčové oblasti sjednání pojištění, nahlášení a likvidaci pojistných událostí.

Mezi zásadní opatření, ke kterému pojišťovna aktuálně z bezpečnostních a zdravotních důvodů přistoupila, patří omezení provozu na pobočkách. Pokud potřebujete pojišťovnu osobně navštívit, můžete využít dočasně omezenou otevírací dobu v pondělí od 8 do 11 hodin a ve středu od 14 do 17 hodin. Platby jsou po tuto dobu přijímány pouze bezhotovostní formou.

Dobrou zprávou je, že řadu úkonů, kterou bylo dosud nutné realizovat na pobočkách, si můžete ve většině případů vyřídit bezpečně z domova. K dispozici jsou tři komunikační kanály:

  • webové stránky www.generaliceska.cz včetně online chatu,
  • klientská linka 241 114 114 (non-stop),
  • Klientská zóna (non-stop).

Prostřednictvím těchto kanálů je možné zejména sjednání pojištění motorových vozidel, neživotního, úrazového a cestovního pojištění, nahlášení a sledování pojistné události nebo zaplacení pojistné smlouvy.

Likvidace pojistných událostí v tuto chvíli dále plynule probíhá - registrují se i vyřizují nové škody, pokračuje řešení již nahlášených škod. Pro hlášení pojistných událostí v tuto chvíli preferuje primárně využívání webových formulářů na webových stránkách. Prohlídky mobilními techniky budou řešeny s nejvyšší možnou mírou eliminace osobního kontaktu – postup bude vždy individuálně domluven s pracovníkem pojišťovny.

„Aktuální situaci v souvislosti s koronavirem COVID-19 trvale sledujeme a o zásadních změnách budeme co nejdříve informovat. Pracujeme s maximálním nasazením tak, abyste se na naši pojišťovnu mohli spolehnout i v této mimořádně náročné době. Věříme, že tuto nelehkou situaci společně zvládneme.“ komentuje David Hrdlička, krajský ředitel Generali České pojišťovny.

Zapojte se s Generali Českou pojišťovnou do projektu Pomáháme sestřičkám

Pomáháme sestřičkám je novou aktivitou Generali České pojišťovny ve spolupráci s Asociací zdravotních sester. Na dotaz, čím momentálně může pojišťovna nejvíce a okamžitě pomoci zdravotním sestrám byla odpověď jasná: ,,Morální podporou”.  Proto vznikla stránka www.pomahamesestrickam.cz a stránka @Pomahamesestrickam na Facebooku, kde sdílíme všechna poděkování a vzkazy.

Přidejte se také a pošlete sestřičkám trochu síly alespoň virtuálně!

Ohodnoť článek

Celkem hlasovalo5 čtenářů

PR text

Štítky Generali Česká pojišťovna, David Hrdlička, koronavirus, COVID-19, pojištění

Komentáře

Pro přidání příspěvku se musíte nejdříve přihlásit / registrovat / přihlásit přes Facebook.

Zatím zde nejsou vloženy žádné komentáře.

Přihlášení uživatele

Zapomenuté heslo

Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslán e-mail s odkazem na změnu hesla.